تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801785457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراهم شدن شرایط برای حضور سازندگان در مناقصه ساخت ١٠ كالای نفتی/ برگزاری مناقصه در تاریخ 10 دی‌ماه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اکبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد
فراهم شدن شرایط برای حضور سازندگان در مناقصه ساخت ١٠ كالای نفتی/ برگزاری مناقصه در تاریخ 10 دی‌ماه
مديرعامل شركت ساخت و تهيه كالای نفت با تاكيد بر اينكه هماهنگی‌های قانونی برای برگزاری مناقصه ١٠ گروه خانواده كالا و تجهيزات اولويت‌دار صنعت نفت فراهم شده است، گفت: اگر این اتفاق مهم محقق شود دیگر نیازی به غربی‌ها نخواهیم داشت.


عزت اله اكبري مديرعامل شركت ساخت و تهيه كالای نفت در حاشیه سمينار ارتقاء توان ساخت داخل ١٠ گروه خانواده كالا و تجهيزات اولويت دار صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: روند ارزيابي هاي شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران در زمان اجراي مناقصات و ساخت ١٠ قلم كالاي اولويت دار صنعت نفت متوقف نخواهد شد و به محض امضاي قرارداد اين ١٠ گروه كالاهاي اساسي و رسيدن به نقطه مطلوب در اجرا و ساخت، بنا بر تاكيد شخص وزير نفت براي ساخت گروه دوم كالاهاي اساسي صنعت نفت برنامه ريزي خواهيم كرد و اين روند را بدون وقفه ادامه خواهیم داد.

وي با بيان اينكه همه شرايط براي حضور سازندگان در مناقصه ساخت ١٠ كالاي اولويت دار صنعت نفت فراهم شده است، گفت: به طور يقين با حضور بخش خصوصی مي توان در عرصه ساخت داخل به موفقيت هاي چشمگيري دست يافت.

اکبری تاکید کرد: گزارشات کارگروهها در شرکت کالای نفت جمع بندی شده و به وزیر نفت نیز ابلاغ شده است که در همین زمینه وزیر نفت پیشنهاد تشکیل کارگروه را داده اند.

مديرعامل شركت ساخت و تهيه كالاي نفت با تاكيد بر اينكه هماهنگي هاي قانوني براي برگزاري مناقصه ١٠ گروه خانواده كالا و تجهيزات اولويت دار صنعت نفت فراهم شده است، گفت: هم اكنون زمينه هاي مناسبي در اين فرصت بي سابقه مهيا شده است كه مي توان با همكاري و مشاركت در اين پروژه به موفقيت هاي بزرگي نايل شد.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی برای شرکت‌های داخلی و خارجی نیست اظهار داشت: تمام شرکت ها می توانند کالاهای تولید خود را مطابق با استانداردهای پیشنهادی کارگروه ارائه دهند و اگر این اتفاق مهم محقق شود دیگر نیازی به غربی ها نخواهیم داشت. چرا که برازنده ملت ما نیست که با وجود قدمت بیش از صد ساله نفت محتاج غربی ها باشند.

مديرعامل شركت ساخت و تهيه كالاي نفت تصریح کرد: هم اکنون در تولید کالاها و تجهیزات استانداردهای ملی و بین المللی براساس استاندارد IPIو API  رعایت می شود.

وی پیش پرداخت‌ها و همچنین تضمین خرید پس از ساخت را از جمله مشوق‌های این طرح برشمرد و گفت: قرارداد تضمین خرید بعد از ساخت بقدری مثبت بود که برخی سازندگان اعلام کردند که تسهیلات نیز نمی‌خواهیم.

اكبري با بيان اينكه براي هماهنگي بين شركت هاي خريدار 10 قلم كالاي استراتژيك صنعت نفت و سازندگان داخلي جلسات زيادي برگزار شده است، تصريح كرد: منتظر ارايه نظرات و پيشنهادات در مورد جزئيات اين پروژه و حتي قرارداد و مدل آن از سوي بخش خصوصي هستيم و چون نمي خواهيم اين مسير را يك طرفه برويم، نمي خواهيم قراردادمان هم يك طرف باشد و قاعده برد - برد بايد رعايت شود.

مديرعامل شركت ساخت و تهيه كالاي نفت تاکید کرد: بررسی قراردادها به اتمام رسیده و قرار است که در دیماه مناقصه برگزار شود. حجم سرمایه گذاری برای اجرای این 10 گروه کالایی رقم بالایی است و فاز اجرایی از هم اکنون شروع شده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن