تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804450173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت براي احياي درياچه اروميه محدوديت بودجه اي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۴۸ب.ظ)
دولت براي احياي درياچه اروميه محدوديت بودجه اي ندارد دبير ستاد اجرايي احياي درياچه اروميه اعلام کرد: اقدامات اجرايي براي احياي درياچه اروميه آغاز شده و دولت تدبير و اميد هيچ گونه محدوديت بودجه اي براي انجام اين مهم ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي، عيسي کلانتري در جلسه تبيين برنامه‌هاي اجرايي درياچه اروميه که به همت خانه توسعه آذربايجان در اتاق بازرگاني تبريز برگزار شد تصريح کرد: اقداماتي که از يک سال قبل توسط دولت تدبير و اميد براي احياي درياچه اروميه آغاز شده، اگر 10 سال قبل انجام مي‌شد با کمتر از يک بيستم هزينه‌هاي کنوني از پس‌روي درياچه جلوگيري مي‌شد.
وي افزود: اگر اين کار پنج سال قبل شروع مي‌شد با 20 درصد هزينه کنوني درياچه احيا مي‌شد، اما؛ اکنون خيلي دير شده ولي نااميد نيستيم.
دبير ستاد اجرايي احياي درياچه اروميه انتقال آب از درياچه خزر را غيرممکن دانست و تصريح کرد: هزينه انتقال آب از خزر 100 ميليارد دلار تخمين زده مي‌شود که اگر تأمين شود هم حداقل 20 سال طول مي‌کشد ضمن اينکه آب خزر هيچ گونه سازگاري با درياچه اروميه ندارد.
وي گفت: براي اجراي طرح‌هاي احياي درياچه اروميه امسال يک هزاز و 450 ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافته و براي سال آينده هم افزون بر دو هزار و 400 ميليارد تومان پيش بيني شده است. دکتر کلانتري تاکيد کرد: احياي درياچه اروميه خواسته اصلي آقاي روحاني است و دولت براي احياي آن هيچ گونه محدوديت اعتباري ندارد.
وي ادامه داد: بر اساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده در يک زمان بندي 10 ساله و با بارش يک هزار و 274 ميلي‌متري، حجم آب درياچه به 14 ميليارد و 500 ميليون متر مکعب با شوري 25 درصد و سطح چهار هزار و 300 کيلومتر خواهيد رسيد.
دبير ستاد اجرايي احياي درياچه اروميه گفت: اين فقط درياچه اروميه نيست که مرده است امروز هيچ باتلاق و تالاب از هامون گرفته تا درياچه ارميه زنده نيستند.
کلانتري بابيان اينکه از 609 درياچه رو زميني کشور 300 درياچه مرده به حساب مي‌آيند و 300 درياچه نيز در حال مرگ هستند، عنوان کرد: از درياچه‌هاي زيرزميني کشور هم شاهد برداشت و پمپاژ 16 ميليارد متر مکعب آب اضافه و غيرمجاز هستيم.
دبير ستاد احياي درياچه اروميه گفت: 130 درصد از منابع زيرزميني خراسان شمالي، 110 درصد از منابع آب‌هاي تجديدپذير کرمان و 70 درصد از منابع آبي درياچه اروميه را استفاده مي‌کنيم و اين در حالي است که مراکز توسعه بين‌المللي هشدار مي‌دهد هيچ کشوري نبايد بيش از 40 درصد اين منابع را مورد استفاده قرار دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن