تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801194831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش مهارت هاي رفتاري به دانش آموزان منطقه 15


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۴ب.ظ)
آموزش مهارت هاي رفتاري به دانش آموزان منطقه 15 معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 15 از تجهيز مرکز فرآموز منطقه 15 به وسايل کمک آموزشي و برگزاري کارگاه هايي با موضوع هوش هيجاني اخلاقي براي گروه هاي مختلف دانش آموزي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل حيدري با اشاره به ارائه مهارت هاي رفتاري در قالب کارگاه هاي جذاب و سرگرم کننده به دانش آموزان افزود: اين مرکز به منظور آموزش مهارت هاي مختلف به دانش آموزان دوره ي پيش دبستاني، ابتدايي و متوسطه ايجاد شده است.
به گفته وي دانش آموزان در گروه هاي 50 الي 60 نفره از طريق مدارس به اين مرکز مراجعه و در کارگاه هاي مختلف آن شرکت مي کنند.
معاون فرهنگي و اجتماعي منطقه با اشاره به فعاليت 7 کارگاه در اين مرکز گفت: کارگاه هاي همدلي، وجدان، انصاف، احترام، بردباري، مهرباني و خويشتن داري از جمله کارگاه هايي هستند که با استقبال خوب دانش آموزان و مربيان آنها روبرو شده است.
وي افزود: با توجه به تاکيد مديريت شهري در دو محور اصلاح فرهنگ ترافيکي (نمادسازي خط سفيد) و مديريت بازيافت و پسماند (تفکيک زباله از مبدا)، آموزش اين دو مقوله مهم نيز در مرکز فرآموز منطقه در دستور کار قرار گرفته و از اين طريق آموزش هاي لازم به دانش آموزان ارائه مي شود.
بر اساس اين گزارش، مرکز فرآموز شهرداري منطقه 15 در خيابان خاوران، خيابان شهيد اعظم نظامي، جنب بوستان شهداي گمنام قرار دارد و از ساعت 8 الي 17 آماده پذيرش است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن