تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804312166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا این خاص‌ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۴ است؟ +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


گوشی هوشمند one؛
آیا این خاص‌ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۴ است؟ +تصاویر
در سالی که گذشت یک گوشی هوشمند توانست توجه‌ افراد زیادی را به خود جلب کند و به نوعی خاص تر از بقیه گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۴ خود را نشان دهد. نام این گوشی One از شرکت One Plus است.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، تا به امروز ۷ سال از تولید اولین آیفون از سوی شرکت اپل می‌گذرد. پس از تولید اولین آیفون و موفقیت خیره کننده آن شرکت‌های بزرگ تولید کنده گوشی تلفن همراه نیز کم کم به تولید گوشی‌های هوشمند جدید روی آوردند و تا حدود زیادی نیز در پیشرفت و بدست آوردن محبوبیت موفق بودند.

 به طوری که امروزه تفاوت چندان زیادی بین پرچمدارهای اندرویدی موجود در بازار وجود ندارد و آخرین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل نیز تقریباً با سیستم iOS اپل رقابت نزدیکی دارد.

 بنابر این در مورد انتخاب یک گوشی هوشمند امروزی دردسر زیادی برای خریداران وجود ندارد زیرا برترین‌های بازار در سال ۲۰۱۴ تقریباً مشخصات یکسانی داشته و انتخاب تنها به سلیقه مشتری بستگی دارد.

اما در سالی که گذشت یک گوشی هوشمند توانست توجه‌های زیادی را به خود جلب کند و به نوعی خاص تر از بقیه گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۴ خود را نشان دهد. نام این گوشی One از شرکت One Plus است.

 One Plus یک استارتاپ (شرکت تازه‌کار در مرحله توسعه و بازاریابی) چینی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. در حال حاضر تنها مدل One را معرفی و عرضه کرده است اما قرار است در سال آینده مدل‌های جدیدتری را نیز وارد بازار کند. One یک گوشی هوشمند فوق العاده است.

One علاوه بر داشتن یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی درخشان و سخت افزار به روز، کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارد و برای سیستم عامل از نسخه تغییر یافته اندروید با عنوان Cyanogen که بسیار سبک و روان بوده و پیچیدگی اندروید های دیگر گوشی ها را ندارد، استفاده می‌کند. نکته جالب دیگر در مورد این گوشی خاص از شرکت One Plus، قیمت ۳۵۰ دلاری آن است.   بسیاری از گوشی‌های هم رده One نظیر گلکسی اس ۵ در حال حاضر قیمتی معادل ۲ برابر قیمت One دارند در حالیکه از نظر مشخصات فنی هیچ مزیت خاصی نسبت به one Plus One ندارند. تنها نقطه‌ ضعفی که می توان به این گوشی نسبت داد تولید محدود آن است.   این بدین معنی است که اگر فردی قصد خرید one Plus One را داشته باشد باید یک دعوتنامه از سوی شرکت یا یکی از دارندگان گوشی دریافت کند.   جالب است که همین پروسه نیاز به دعوتنامه تقضای خرید این گوشی را بسیار بالا برده است. شرکت one Plus تبلیغات زیادی ندارد و تنها از طریق شبکه‌های اجتماعی گوشی خود را معرفی کرده است.   همین امر باعث شده تا هزینه‌های تولید one Plus One کمتر از حد معمول باشد. شرکت one Plus و شیاومی در سال ۲۰۱۴ مدل‌های جدید و بسیار خوبی را معرفی کردن و با وجود اینکه نام یک برند چینی را یدک می‌کشند کیفیت ساخت و مشخصات سخت افزاری قابل قبولی ارائه کرد ه اند.   همه این موارد در کنار برچسب‌های قیمت بسیار اقتصادی باعث شده تا محبوبیت آن‌ها در بازار گوشی‌های همراه دو چندان شود. جای تعجبی ندارد که با این روند سامسونگ کاهش ۶۰ درصدی در میزان فروش گوشی های هوشمند خود را در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ اعلام کرده است.  







    عصر صنعت/110



۲۹/۰۹/۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن