تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798287627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه منطقه‌ای مشارکت زنان در توسعه پایدار برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد؛ نمایشگاه منطقه‌ای مشارکت زنان در توسعه پایدار برگزار می شود خبرگزاری پانا:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمداز برگزاری اولین نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر ساعت 13:29

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سیده زینب هاشمی گفت: این نمایشگاه با  حضور استان‌های یزد، کرمان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد
وی افزود:  نمایشگاه با هدف فروش و عرضه تولیدات زنان این استان در تمام زمینه‌ها از 17 تا 23 بهمن سال جاری در شهر شیراز برگزار می‌شود.
هاشمی،ادامه داد: بانوان استان برای عرضه و فروش تولیدات خود می‌توانند به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند و نسبت به ایجاد غرفه در این نمایشگاه اقدام کنند که با دریافت مبلغی به این افراد غرفه اختصاص داده می‌شود.
وی در خصوص نقش زنان این استان در توسعه پایدار اقتصاد، بیان کرد: به لحاظ اجتماعی و فرهنگی زنان ما هنوز به عرصه‌های اقتصادی ورود پیدا نکردند و همین مسئله موجب شده زنان استان نقش کمرنگی در توسعه پایدار اقتصاد استان داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: ورود به عرصه‌های اقتصادی نیازمند آورده، اسناد و دریافت تسهیلات است و زنان در این خصوص با مشکل مواجه هستند و تا این مشکل حل نشود ورود زنان ما به عرصه‌‌های اقتصادی ممکن نیست.
هاشمی با بیان اینکه از شعار فاصله بگیریم و در عمل به حل مشکلات پیش‌روی زنان بپردازیم، عنوان کرد: اگر به زنان به چشم رقیب و ضعیف ،نیازمند حمایت نگاه نشود و شادی آنها را شادی خانواده بدانیم، شاهد حضور موفق زنان استانمان در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به خصوص اقتصادی خواهیم بود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تصریح کرد: رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیمای مرکز استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و دعوت از زنان الگو در این برنامه‌ها زمینه توجه به جامعه زنان را فراهم و در جهت رفع معضل این قشر تلاش کند.
وی به نقش دستگاه‌ها در حل مشکلات زنان و فراهم کردن زمینه‌ها حضور آنان در تمام ابعاد جامعه اشاره کرد و یادآور شد: مدیرکل امور بانوان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات پیش‌رو را حل کند بلکه حضور فعال و موفق زنان این استان نیازمند مشارکت بین دستگاهی تمام ادارات کهگیلویه و بویراحمد است.
این مسئول یادآور شد: هر دستگاهی در حوزه کاری خود فرهنگ‌سازی کند و مشکلات دست و پاگیر سر راه جامعه زنان را اصلاح نماید که در این خصوص نیازمند برنامه‌های رسانه‌ها و صدا و سیما هستیم.
هاشمی با بیان اینکه امیدواریم جامعه زنان به جایگاهی برسد که شاهد نگاه جنسیتی نباشیم خاطرنشان کرد: نگاه و بی‌عدالتی‌های جنسیتی به زنان کاهش یافته که با از بین رفتن این نگاه غلط، به جامعه آرمانی مورد نظر دست پیدا کنیم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن