تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804059578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار : پارازیت‌ها منشاء دولتی ندارند/ دستگاه‌ها مکلف به مقابله با فساد اداری شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ابتکار : پارازیت‌ها منشاء دولتی ندارند/ دستگاه‌ها مکلف به مقابله با فساد اداری شده اند
معصومه ابتکار اظهار کرد: استدلال محیط زیست این است که با توجه به استاندارهای دستگاه‌های پارازیت‌انداز این نوع کاربرد برای این دستگاه‌ها تعریف نشده است. با وجود این که فشارها و اختلاف نظرها در این باره ادامه دارد، پیگیری‌های مربوطه توسط سازمان حفاظت از محیط زیست انجام می‌گیرد.
به گزارش نامه نیوز، ابتکار در پاسخ به سوالی درباره پارازیت‌ها نیز اظهار کرد: حوزه پارازیت با وجود آن که منشا دولتی ندارد از سوی سازمان محیط زیست در حال پیگیری است. در این زمینه همه دستگاه‌های کشور موظف به رعایت استاندارد هستند. استدلال محیط زیست این است که با توجه به استاندارهای دستگاه‌های پارازیت‌انداز این نوع کاربرد برای این دستگاه‌ها تعریف نشده است. با وجود این که فشارها و اختلاف نظرها در این باره ادامه دارد، پیگیری‌های مربوطه توسط سازمان حفاظت از محیط زیست انجام می‌گیرد.

معصومه ابتکار با اشاره به نقش دانشجویان در سازمان‌های مردم نهاد کشور گفت: ما در این سازمان‌ها دانشجویان بسیاری داریم که در آن‌ها مشغول به فعالیت هستند. متاسفانه در دولت‌های نهم و دهم بسیاری از تشکل‌های زیست محیطی نابود شدند. ما برای این تشکل‌ها برنامه‌ریزی انجام دادیم و زمینه‌های قانونی را هم برای شکل‌گیری آن‌ها هموار کرده‌ایم. ضمن این که سازمان محیط زیست نیز از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در ادامه گفت: با توجه به این که جامعه ما به تکثر و تعدد در دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد باید بتوانیم یک گفتمان سالم در دانشگاه‌ها به‌وجود بیاوریم. گفتمانی که با انقلاب اسلامی و فرهنگ ملی و دینی مان سازگار باشد. ما باید صبر و استقامت خود را افزایش دهیم.

وی با اشاره به موضوع فساد و راه‌های مقابله با آن گفت: دستگاه‌ها مکلف شدند که بنابر دستور دولت با فساد اداری مقابله کنند و باید مراقب بود با این مدل از اطلاع‌رسانی فضای ناامیدی در جامعه به‌وجود نیاید و طرح آن موجب ناامنی در بازار نشود. دولت در مقابل تمامی فسادها موضع گرفته و رویکرد مبارزه با فساد و پیگیری آن توسط دولت ادامه دارد. متاسفانه موارد بسیاری از زمین‌خواری در دولت گذشته وجود داشته که زمین‌های متعلق به محیط زیست را به مالکیت خود درآوردند و سازمان محیط زیست در حال پیگیری این تخلفات است.

ابتکار در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دریاچه ارومیه گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست از سال ۱۳۷۹ نسبت به خشک شدن دریاچه ارومیه هشدار داده بود اما متاسفانه با فشار به دولت اصلاحات برای قطع حق آبه طبیعی این دریاچه و ساخت سد این هشدار نادیده گرفته شد و در سال‌های گذشته نیز با فشار نمایندگان مجلس و حفر چاه‌های کشاورزی نیز به مشکلات دیگر اضافه شد و تلاش سازمان محیط زیست در سال‌های گذشته در جلوگیری از این قبیل اقدامات بی‌فایده بود. جاده میان گذر نیز یکی از اقداماتی بود که به خشک کردن بیش‌تر آب این دریاچه کمک کرد.

باید گفت که احیای این دریاچه زمان‌بر است و اعتبار ۷۵۰ میلیاردی نجات آن در سال ۱۳۹۳ پیش‌بینی شده و توسعه فعالیت کشاورزی در ارومیه متوقف شده است. تلاش‌های زیادی در حال انجام است تا دریاچه ارومیه احیا شود. تصمیمی که گرفته شده این است که در ابتدا حق آبه‌های طبیعی را بدهیم و بعد به بخش‌های دیگر توزیع شود. باید این را نیز بگویم که همه رودخانه‌ها از زاینده رود تا انزلی و چابهار برای ما اهمیت دارند.





منبع: ایسنا


۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن