تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803284204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی اعضای جدید هیات مدیره شرکت مرکز ملی شماره گذاری کالا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معرفی اعضای جدید هیات مدیره شرکت مرکز ملی شماره گذاری کالا خبرگزاری پانا : طی حكمی از سوی آقای دكتر محمدرضا رضوی رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی آقایان بهزاد عمرانی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیر عامل،‌ فواد افشین به عنوان نایب رییس و عضو غیرموظف و یعقوب آرایش به عنوان عضو موظف هیات مدیره شركت مركز ملی شماره گذاری كالا و خدمات ایران معرفی شدند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر ساعت 09:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، آقای دكتر محمدرضا رضوی در مراسم تودیع و معارفه اعضای قدیم و جدید هیات مدیره ضمن تقدیر و تشكر از زحمات هیات مدیره سابق این مركز افزود: در سال های اخیر تلاش ها و اقدامات زیادی برای ارایه خدمات دولت به صورت الكترونیك صورت گرفت كه یكی از این اقدامات، فعالیت شركت مركز ملی شماره گذاری كالا و خدمات ایران بوده است.
وی با بیان اینكه شركت مركز ملی شماره گذاری كالا و خدمات ایران نقش موثری در استانداردسازی كد كالا و خدمات كشور داشته و دارد گفت: باید در ساده سازی و روان سازی ابعاد مختلف تجارت الكترونیك اقدامات اساسی و مهمی صورت گیرد.
رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با اشاره به رویكرد مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ساده‌سازی فرایندهای تجارت الكترونیك و سپردن بخش‌هایی از آن به بخش خصوصی اظهار داشت: هیات مدیره هرچه سریعتر نسبت به بررسی این موضوع و رفع دغدغه های اشاره شده از جمله مشخص كردن و تعیین تكلیف فعالیت های قابل واگذاری به بخش خصوصی و شناسایی اموال و دارایی‌های مركز و همچنین با برقراری تعاملات فیمابین با وزارت اقتصاد و دارایی و وزارتخانه مقدمات اجرایی شدن این فرایندها را انجام دهد.
ایشان تصریح كرد پس از ادغام وزارت بازرگانی با وزارت صنایع و معادن، می طلبد كه با توجه به اهمیت و جایگاه و مسئولیت ها و خدمات مركز و به منظور ارایه مطلوبتر این خدمات ارتباط با تمامی بخش های مرتبط وزارتخانه گسترش یابد.
وی همچنین بیان كرد: هیات مدیره جدید با توجه به تاكید و دستور وزیر محترم ، تعامل و ارتباط خود را با موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و معاونت های مربوطه حفظ و تقویت كند.
ایشان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سابق، هیات مدیره جدید را معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت داشتند و تاكید كردند كه مدیریت جدید بتواند از دانش و تجربه مدیران مجموعه و مدیریت قبلی در جهت تحقق اهداف و برنامه ها و مسئولیت های محوله استفاده مطلوب ببرند.
در ادامه این جلسه آقای احمد غلامزاده رییس سابق شركت مركز ملی شماره گذاری كالا و خدمات ایران با اشاره به عملكردش در زمان تصدی مسئولیت در این مركز گفت: ایجاد و پیشرفت حوزه های دانش محور نیازمند جذب نیروی انسانی است كه اینجانب در این مركز حدود 600 شغل در طول مسئولیت خود ایجاد كردم.
همچنین اشاره داشتند كه می شد از طریق افزایش سرمایه در شركت مركز ملی شماره گذاری كالا و خدمات ایران سهم دولت را كاهش داد و زمینه فعالیت بخش خصوصی و ارایه خدمت از سوی مركز را به شكل مناسبتری فراهم كرد و تاكید اعضا هیات مدیره بدین شكل بود، اما این نگاه كارشناسی مورد قبول واقع نشد در ادامه ایشان برای اعضای هیات مدیره جدید آرزوی موفقیت كردند.
آقای بهزاد عمرانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شركت مركز ملی شماره گذاری كالا و خدمات ایران نیز در این مراسم گفت: اعضای جدید هیات مدیره با این رویكرد كه می خواهند تناقضات گذشته را روشن و مشخص كنند، فعالیتشان را آغاز خواهند كرد.
وی با تاكید بر اینكه اگر مركز بتواند در توسعه اقتصادی و تجاری كشور خوب ایفای نقش كند بایستی به فعالیتش ادامه دهد و آن بخشی از فعالیت ها كه قابل واگذاری است هرچه سریعتر تعیین تكلیف شود، بنابراین ما در این جهت قدم برخواهیم داشت و تلاش خواهیم كرد با نگاه كارشناسی دقیق مشكلات گذشته مركز را بررسی كرده و حل و فصل نماییم.
در پایان لوح های تقدیر و تشكر هیات مدیره سابق اهدا و احكام هیات مدیره جدید قرائت و جلسه با ذكر صلوات بر محمد آل محمد(ع) خاتمه یافت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن