تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819049898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبدیل کیش به یک مرکز تجاری نفت در آینده نزدیک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران:
تبدیل کیش به یک مرکز تجاری نفت در آینده نزدیک
اکبری، با تاکید براینکه کشور توان ساخت و اجرای طرح ها و پروژه ها را دارد مسلما دیگری نیازی به خرید خارجی نداریم گفت: به زودی خبرهای خوبی برای تبدیل منطقه آزاد تجاری کیش به یک" Oil Business Center " داریم.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عزت الله اکبری در سمینار ارتقاء توان ساخت داخل ١٠ گروه خانواده کالا و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت با تاکید بر اینکه  تمام کارها و مراحل اجرایی برای حضور پرشور سازندگان صنعت نفت در مناقصه ساخت ١٠ کالای اولویت دار صنعت نفت فراهم شده است، اظهار داشت: مهندسی قانونی برای حضور سازندگان صنعت نفت در این عرصه صورت گرفته است و اعتقاد ما این است که با این همراهی اتفاق مهمی در بین سازندگان تجهیزات نفتی رخ خواهد داد.
 
وی تاکید کرد: زمینه های این همکاری در این فرصت بی سابقه فراهم شده است، باید همدیگر را پیدا کنیم و این پروژه بزرگ و مهم را به سرانجام برسانیم.
 
اکبری با اشاره به اینکه روند بررسیها و ارزیابی های شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در زمان اجرای مناقصات و ساخت این ١٠ قلم کالا متوقف نخواهد شد و اظهار داشت: به محض امضای قرارداد ١٠ گروه کالاهای اساسی صنعت نفت و رسیدن به نقطه مطلوب در اجرا و ساخت ، بنا بر تاکید شخص وزیر نفت به سراغ گروه بعدی کالاهای اساسی صنعت نفت خواهیم رفت و این روند را بدون وقفه ادامه خواهیم داد.
 
مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران افزود: زمانی که کشور توان ساخت و اجرای طرح ها و پروژه ها را دارد مسلما دیگری نیازی به خرید خارجی نداریم بایستی تمام توان خود را برای ارتقا کیفیت و خدمات بکار گیریم.
 
مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در ادامه از برنامه آتی این شرکت برای تبدیل منطقه آزاد تجاری کیش به یک" Oil Business Center " بنا بر تاکید وزیر نفت خبر داد و گفت: یکی از پروژه های در دستور کار که مدتهاست در حال برنامه ریزی برای آن هستیم همین پروژه است و در آینده خبرهای خوبی در مورد آن خواهیم داشت.
 
اکبری خاطرنشان کرد: این جلسات برای هماهنگی بیشتر بین ما، شرکتهای خریدار این کالاها و سازندگان است و در ادامه نیز منتظر ارائه نظرات و پیشنهادات شما در مورد جزئیات این پروژه و حتی قرارداد و مدل آن هستیم.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن