تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر تکفيري براي تخريب چهره واقعي اسلام به ميدان آمده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۱ب.ظ)
محمدي‌ گلپايگاني: تفکر تکفيري براي تخريب چهره واقعي اسلام به ميدان آمده است رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: تفکر تکفيري که در برخي کشورها قصد مبارزه با بينش اسلامي را دارد به منظور تخريب چهره واقعي اسلام به ميدان آمده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام محمد محمدي‌گلپايگاني در نشست تبيين مضامين و الزامات راهبردي پيشرفت استان از ديدگاه مقام معظم رهبري که ظهر امروز با عنوان "در ديار کهن و فرزانگي" در سالن اجتماعات شهداي گمنام دانشگاه بين‌المللي امام خميني برگزار شد، بيان کرد: حضور و همراهي مردم و مسئولان نظام مانند دوران ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي است. رئيس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به حضور پرشور مردم و مسئولان استان قزوين در نشست ظهر امروز اظهار کرد: اين حضور براي بنده يادآور همراهي مقام معظم رهبري در سفر سال 82 به قزوين است.
وي عنوان کرد: در سال 82 نيز بر طبق گفته‌هاي مسئولان، ساعت‌ها پيش از ورود مقام معظم رهبري به اين استان مردم در مسيرها و محورهاي مواصلاتي منتهي به شهر قزوين تجمع کردند تا لحظه‌اي رهبر خود را از نزديک ببينند و ارادت خود را نثار وي کنند.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري تصريح کرد: در تاريخ دين اسلام نيز چنين بوده که مسلمانان در برخورد با پيامبر گرامي اسلام(ص) متفاوت با ديگر پادشاهان و حکام برخورد کردند و با وجود اينکه پيامبر اکرم(ص) رهبري سياسي آنها را نيز به عهده داشته اما مردم به عنوان يک رهبر ديني با او رابطه داشتند.
وي اضافه کرد: پيامبر اسلام(ص) مظهر رحمت، بخشندگي و مهرباني بوده و با وجود آزار بسياري که از سوي کفار و مشرکان مکه به او رسيد نسبت به دشمنان خود نيز مهربان و بخشنده بود.
محمدي‌گلپايگاني يادآور شد: مردم از پيروان رهبران ديني نيز استقبال و حمايت مي‌کنند و نمونه واضح اين ادعا راهپيمايي اربعين حسيني است که بيش از 20 ميليون نفر از 60 کشور در سراسر جهان به سوي يک هدف واحد حرکت کردند.
وي افزود: اکنون تفکر تکفيري که در برخي کشورها قصد مبارزه با بينش اسلامي را دارد به منظور تخريب چهره واقعي اسلام به ميدان آمده است. رئيس دفتر مقام معظم رهبري عنوان کرد: تکفيري‌ها قصد دارند با سر بريدن وحشيانه افراد، به دندان کشيدن جگر انسان و پخش فيلم اين جنايت‌ها چهره‌اي خشن و خون‌ريز را از اسلام به افراد ناآگاه ارائه کنند تا مقاصد جبهه استکباري در زمينه اسلام‌هراسي به ثمر بنشيند.
محمدي‌گلپايگاني با مردود شمردن اظهارات مقامات آمريکا در خصوص عدم رعايت حقوق بشر در جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان کرد: در کشور آمريکا بسياري از جنايت‌ها و نقض حقوق بشر صورت مي‌گيرد اما کشور ما را متهم به رعايت نکردن حقوق بشر مي‌کنند. وي بيان کرد: تبعيض‌نژادي ميان سفيد‌پوستان و سياه‌پوستان و اقوام مختلف، شکنجه کردن زندانيان و اهداي نشان افتخار به مأمور شکنجه‌گر و بسياري موارد ديگر همه از موارد نقض حقوق بشر در آمريکاست که متأسفانه مسئولان اين کشور با افتخار از آن ياد مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن