تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819587766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان کشور در شرایط حساس برای دفاع از اسلام به میدان آمده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه یاسوج: دانشجویان کشور در شرایط حساس برای دفاع از اسلام به میدان آمده اند یاسوج - ایرنا - خطیب جمعه یاسوج با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، گفت: دانشجویان ایران اسلامی همواره در مقاطع مختلف و شرایط حساس برای دفاع از دین مبین اسلام، نظام و انقلاب به میدان آمده و تاثیرگذار بوده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: از نمونه های بارز قیام های تاثیرگذار دانشجویان کشور می توان به 16 آذر 1332 برای ابراز تنفر از سفر معاون رییس جمهور آمریکا به ایران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 اشاره کرد.
وی بیان کرد: اینگونه حرکت ها و اقدامات دانشجویان ایران اسلامی بیانگر روحیه ظلم ستیزی، عدالت خواهی، آرمان گرایی و استبدادستیزی آنان است.
حسینی اظهار کرد: دانشجویان جزو بزرگترین و مهمترین سرمایه های کشور هستند که در سنگر علم و دانش برای رشد و اعتلای روزافزون ایران اسلامی تلاش می کنند.
وی عنوان کرد: دشمنان همواره سعی و تصمیم دارند با روش های مختلف دانشجویان ایران اسلامی را از مسیر آرمان خواهی و عدالت طلبی منحرف کنند که به لطف الهی تاکنون موفق نشده اند و در آینده نیز نخواهند توانست.
حسینی با تسلیت فرارسیدن اربعین سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، ابراز داشت: رمز ماندگاری قیام و نهضت عاشورا آن است که برای ظلم ستیزی، برطرف کردن استبداد و احیای دین مبین اسلام انجام شد.
خطیب جمعه یاسوج افزود: یکی از مهمترین وظایف کنونی مسلمانان و به ویژه شیعیان گسترش اهداف و آرمان های امام حسین (ع)، ترویج مکتب عاشورا و بیان مصایب قیام و نهضت حسینی است.
حسینی گفت: هر چند که عزاداری و سوگواری برای شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش امری لازم، پسندیده و ارزشمند است ولی عمل کردن به فرامین راهگشای آن حضرت مهمتر به نظر می رسد.
وی بیان کرد: سوگواری و عزاداری برای شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش سال به سال باشکوه تر برگزار می شود و قیام و نهضت عاشورا نیز باید تا زمان برقراری حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ادامه یافته و فراموش نشود.
حسینی اظهار کرد: قرار است آزمون سراسری معارف مهدویت همزمان با سایر نقاط کشور روز جمعه 12 دی 93 در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
وی عنوان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری این آزمون ترویج و تبیین هر چه بیشتر فرهنگ مهدویت بین قشرهای مختلف ملت ایران بوده و به افراد برگزیده آن نیز جوایز ارزنده ای شامل پرداخت کمک هزینه سفر به حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می شود.
حسینی ابراز داشت: مهلت نام نویسی برای شرکت در این آزمون تا 15 آذر 93 بوده و برای افرادی که نمره قبولی را در آن کسب کنند گواهی صادر می شود.
7535/671


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن