تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819210653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه اصلي ما در شرکت ساخت وتوسعه دستيابي به ساختاري چابک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۹ب.ظ)
معاون توسعه مديريت و منابع: برنامه اصلي ما در شرکت ساخت وتوسعه دستيابي به ساختاري چابک است با توجه به نقشه راه اصلاح نظام اداري، با عملياتي کردن اهداف مورد نظر مقام معظم رهبري در اين راستا، صيانت از حقوق مردم و ارتقا سيستم سلامت اداري، مصوبات شوراي عالي اداري را محور قرار داده و با تشکيل جلسات مستمر و کارگروه‌هاي مشخص 8 محور تحول در نظام اداري را دنبال خواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل مقصودي در جلسه مشترک با معاونين توسعه مديريت و منابع سازمان‌ها و شرکت‌هاي وابسته به وزارت راه و شهرسازي، با ارائه هشت برنامه مشخص راه‌هاي رسيدن به مهندسي نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونيک و هوشمند سازي اداري، خدمات عمومي در فضاي رقابتي، مديريت سرمايه انساني، فناوري‌هاي مديريتي، توسعه فرهنگ‌سازماني، صيانت از حقوق مردم و نظارت و ارزيابي را در شرکت ساخت تبيين کرد.
معاون توسعه مديريت و منابع در بخش اول مبني بر نقش و مهندسي دولت دستيابي به ساختاري چابک، علمي و روزآمد مبتني بر اهداف و مأموريت‌هاي شرکت را مهم ارزيابي کرد و گفت: تهيه برنامه واگذاري تصدي‌ها و انجام اصلاحات در ساختار سازماني مطابق با ضوابط مصوب از اقدامات لازم در اين زمينه است که با تعيين کارگروه اصلاح ساختار سازماني، اخذ مشاور در امور مختلف و... به آن دست خواهيم يافت.
وي در ادامه، خدمات عمومي و فضاي رقابتي را از برنامه‌هاي ديگر شرکت دانست و افزود: تعيين و محاسبه قيمت تمام‌شده خدمات، تعيين رويکرد موافقت‌نامه‌هاي بودجه‌اي به‌نظام مبتني بر عملکرد و نتيجه و قيمت تمام‌شده از وظايف شرکت در قبال اين موضوع است که تشکيل کارگروه‌ها، احصاي خدمات قابل‌ارائه در فضاي رقابتي، تهيه نظام‌نامه نحوه محاسبه قيمت تمام‌شده و ... از ابزارهاي رسيدن به اهداف تعريف‌شده در اين زمينه دانست.
مقصودي مديريت سرمايه انساني را از ديگر مسائل مهم در اين زمينه عنوان کرد و اظهار داشت: تعيين کارگروه ساماندهي منابع انساني، تدوين سند برنامه‌ريزي راهبردي منابع انساني، احصاي کارکنان واجد شرايط بازنشستگي، اجراي برنامه‌هاي آموزشي و توانمندسازي و ... که از برنامه‌هاي اين گروه است.
وي در خاتمه جلسه ارائه برنامه‌هاي فناوري مديريتي، توسعه فرهنگ‌سازماني، صيانت از حقوق مردم و حقوق اجتماعي و نظارت و ارزيابي موارد ذکرشده را از ديگر ابزارهاي لازم به‌منظور اجرايي نمودن سياست‌هاي کلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري دانست و گفت: با تشکيل کميته‌ها و کارگروه‌هاي تخصصي مرتبط با مسائل مديريتي و اداري سعي خواهيم کرد تا شرکت ساخت و توسعه در اين زمينه به اجراي تکاليف و وظايف مقرر در قانون مديريت خدمات کشوري بپردازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن