تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819327515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل معضل تروريسم نيازمند فاصله گرفتن از اهداف طائفي و سياسي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۰ق.ظ)
شمخاني در ديدار رئيس مجلس عراق؛ حل معضل تروريسم نيازمند فاصله گرفتن از اهداف طائفي و سياسي است دبير شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به ناکامي نيروهاي موسوم به ائتلاف در مقابله با تروريسم، حل اين معضل امنيتي منطقه‌اي و جهاني را نيازمند حسن نيت و فاصله گرفتن از اهداف طائفي و سياسي برشمرد.
به گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز چهارشنبه علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي با «سليم الجبوري» رئيس مجلس عراق ديدار و گفت‌وگو کرد.
علي شمخاني با تقدير از روند دموکراسي در عراق و احترام به رأي مردم، سرازير شدن تروريست‌ها به خاک عراق را ترفندي از سوي دشمنان اين کشور براي مقابله با خواست و اراده مردم و ايجاد امنيت براي رژيم صهيونيستي دانست.
وي افزود: مداواي مجروحين گروه‌هاي تروريستي داعش و النصره در بيمارستان‌هاي رژيم صهيونيستي دليل روشني بر ارتباط تروريسم با اسرائيل و نقض روشن قطعنامه‌هاي شوراي امنيت سازمان ملل است.
شمخاني با اشاره به ناکامي نيروهاي موسوم به ائتلاف در مقابله با تروريسم، حل اين معضل امنيتي منطقه‌اي و جهاني را نيازمند حسن نيت و فاصله گرفتن از اهداف طائفي و سياسي برشمرد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي تامين امنيت کامل بيش از 20 ميليون زائر اربعين حسيني از 60 کشور جهان را دليل محکمي بر شايستگي دستگاه‌هاي مسئول اين کشور براي برقراري امنيت و عدم نياز به نيروهاي خارجي دانست و تاکيد کرد: تجربه شکست دادن تروريست‌ها در مناطق مختلف و روحيه حاصل از آن منشاء پيروزي‌هاي بزرگتر و تامين آرامش و رفاه براي مردم رنجديده و مقاوم عراق خواهد شد.
شمخاني افزود: فرهنگ اربعين داراي ماهيتي جهاني است که بايد با بهره گيري از آن جبهه متحد مظلومان عالم براي مقابله با ظلم، تبعيض و بي عدالتي شکل بگيرد.
شمخاني رويه وحدت آفرين مرجعيت ديني در عراق و تشکيل نيروهاي مردمي براي مقابله با خطر تروريست‌ها را زمينه ساز امنيت بومي و پايدار در آينده اين کشور توصيف کرد و افزود: جمهوري اسلامي ايران آماده گسترش همکاري‌ها در جهت پيشرفت اقتصادي دو کشور و تعميق علائق بين دو ملت ايران و عراق است.
سليم الجبوري رئيس مجلس عراق در اين ديدار خاطر نشان کرد: ايران نقش مهمي در جهت حمايت از روند دموکراتيک و ايجاد امنيت و ثبات در منطقه دارد و ما به دنبال اين هستيم که با افزايش ارتباطات هدفمند با ايران ثبات منطقه‌اي و توسعه اقتصادي در عراق را افزايش دهيم.
رئيس مجلس عراق با اشاره به اينکه داعش خطري است که همه را تهديد مي‌کند گفت: اين خطر بايد با مشارکت منطقه‌اي از بين برود و اين مسئوليت همه اديان، مذاهب و اقوام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن