تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819684180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی بود، کی بود... من نبودم!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کی بود، کی بود... من نبودم!




ماجراهای اتفاق افتاده بر سر مسائل مالی ملی‌پوشان استقلال با باشگاه باعث شده تا روابط میان طرفین رو به سردی برود تا جایی که تعدادی از این بازیکنان خواستار صدور رضایتنامه و جدایی از استقلال شدند.





خبر ورزشی: ماجراهای اتفاق افتاده بر سر مسائل مالی ملی‌پوشان استقلال با باشگاه باعث شده تا روابط میان طرفین رو به سردی برود تا جایی که تعدادی از این بازیکنان خواستار صدور رضایتنامه و جدایی از استقلال شدند.

جرقه اين اعتراضات از يكي، دو ماه قبل و بعد از عدم پايبندي باشگاه به تعهدات مالي خورد كه سر و صداي ماجراي تيموريان نسبت به ساير بازيكنان بيشتر بود و چه بسا تشكيل كميته نقل و انتقالات در باشگاه به توصيه هيأت‌مديره هم پيرو اختلافات با اين بازيكن ملي‌پوش و كليدي بود. كميته‌اي كه عملاً كار نقل و انتقالات را در دست گرفت تا برخلاف ابتداي فصل، معاون ورزشي استقلال كاره‌اي نباشد.

استارت تشكيل كميته نقل و انتقالات در باشگاه استقلال از روزي زده شد كه براي هيأت‌مديره مسجل شد در هنگام عقد قرارداد با ملي‌پوشان به خصوص آندرانيك تيموريان قول و قرارهايي گذاشته شد كه در قرارداد مكتوب بازيكن ثبت نشده است. يكي از نزديكان باشگاه استقلال در همين ارتباط گفت: «چند هفته قبل در يكي از نشست‌هاي هيأت‌مديره، اعضا نسبت به اعتراضات بازيكنان به بدقولي‌هاي مالي واكنش نشان دادند و قرار شد باشگاه گزارشي از پرداختي‌ها ارائه بدهد. علي نظري جويباري معاون ورزشي به همراه افشارزاده در نشست بعدي هيأت‌مديره گزارشي ارائه دادند مبني بر اينكه همه بازيكنان استقلال دريافتي بين 30 تا 50 درصد داشته‌اند و اسنادش نيز موجود است اما بعد‌ها با پيگيري‌هاي بيشتر و افزايش اعتراضات بازيكنان مشخص شد تعدادي از بازيكنان علي الخصوص ملي‌پوشان، پولي كه دريافت كردند بابت مطالبات فصل قبل‌شان بوده و از امسال دريافتي نداشته‌اند».

در بين ملي‌پوشان ماجراي آندو به عنوان يكي از گران‌قيمت‌ترين بازيكنان ليگ عجيب بود چون مطالباتش بالغ بر 2/1 ميليارد تومان تا نيم‌فصل بود. هيأت‌مديره براي رسيدگي به اين اتفاقات تصميم گرفت كميته‌اي براي نظارت بيشتر بر نقل و انتقالات تشكيل دهد كه در اولين نشست اين كميته در حضور افشارزاده و سرمربي استقلال، آندو نيز حاضر شد. در همان نشست نظري جويباري به عنوان‌ فرد طرف قرارداد با آندو در ابتدا زير بار توافقات شفاهي‌‌اش با اين بازيكن ارمني نرفت اما در نهايت مشخص شد حق با آندو است و باشگاه بايد به تعهداتش عمل كند. از همان روز آتش اختلافات ميان كميته نقل و انتقالات با معاون ورزشي استقلال شعله‌ور‌تر شد تا اينكه ديروز طرفين هر يك با طعنه به ديگري ناراحتي و دلخوري خود را بروز دادند تا دعواي نقل و انتقالاتي دامن خود اين باشگاه را بگيرد.

آنچه مشخص است توافقات نه چندان شفاف ابتداي فصل با ستاره‌هاي سرشناس استقلال الان به آتشي شعله‌ور تبديل شده، توافقاتي كه هيأت‌مديره از آن ابراز بي‌اطلاعي مي‌كند و در سوي ديگر معاون ورزشي باشگاه هم مدعي است هر تصميمي در ابتداي فصل گرفته با اطلاع كامل مديرعامل و سرمربي تيم بوده و او به تنهايي تصميم‌گيري نكرده است. در استقلال اين روزها همه به جان هم افتاده‌اند تا مقصر قراردادهاي ابتداي فصل با ملي‌پوشان را پيدا كنند، جايي كه هيچ كدام زير بار اشتباهات نمي‌روند و مدام توپ را به زمين طرف مقابل مي‌اندازند تا بازي كي بود، كي بود... من نبودم! در استقلال به راه بيفتد. حالا با اين شرايط فكر مي‌كنيد استقلالي‌ها مي‌توانند در نقل و انتقالات نيم‌فصل خواسته‌ها را برآورده كنند و با جذب نفرات جديد نقاط ضعف خود را ترميم كنند؟! باشگاهي كه در دو، سه سال گذشته با جابه‌جايي بسيار گسترده بازيكن ركورد جالبي ثبت كرده و هنوز هم نتوانسته تركيبي هماهنگ پيدا كند!






تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن