تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820257558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده هاي كوهستاني گلستان لغزنده و برفي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۹ق.ظ)
مديرکل راه و شهرسازي استان گلستان اعلام کرد: جاده هاي كوهستاني گلستان لغزنده و برفي است مديرکل راه و شهرسازي استان گلستان اعلام کرد: به دنبال ريزش برف و باران از روز و شب گذشته، جاده‌هاي کوهستاني استان لغزنده و برفي است و بستن زنجير چرخ به هنگام عبور از اين محورها الزامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي بخش رستمي، مديرکل راه و شهرسازي استان گلستان، گفت: هم اينک در حاشيه محورهاي کوهستاني چهارباغ - توسکستان تا 10 سانتي متر و در درازنو، خوش ييلاق و افراتخته بين سه تا پنج سانتي متر از برف پوشيده شده‌اند.
وي با اشاره به اينکه هيچ يک از راه‌هاي استان مسدود نيست و تردد در آن‌ها جريان دارد، افزود: اکيپ‌هاي راهداري نيز در طول راه‌ها، مستقر و مشغول انجام عمليات راهداري از جمله نمک پاشي و برفروبي بويژه در محورهاي کوهستاني هستند.
مديرکل راه و شهرسازي استان گلستان ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگي‌ها براساس پيش بيني‌هاي هواشناسي، هم استاني‌ها و هموطنان از سفرهاي غير ضروري در اين شرايط جوي خودداري کنند.
به گفته رستمي، در صورت عزيمت به سفر نيز، حتماً رانندگان از طريق شماره تماس 5-0173223131- مرکز مديريت راه‌هاي استان و پيامک 1000141 و تلفن گوياي 141 از وضعيت راه‌هاي استان مطلع شوند.
وي اظهارکرد: به همراه داشتن تجهيزات زمستاني، همکاري با پليس راه و راهداران و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي نيز از موارد ديگري است که رانندگان بايد آن‌ها را مورد توجه قرار دهند.
استان گلستان بالغ‌بر پنج هزار کيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد که بيش از يک هزار و 600 کيلومتر آن برف‌گير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن