تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805017536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه ويژه دانشگاه شاهرود به امر پژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۴۸ق.ظ)
نگاه ويژه دانشگاه شاهرود به امر پژوهش رئيس دانشگاه شاهرود، با بيان اينکه اين دانشگاه نگاه ويژه بر پايان نامه هاي کاربردي دارد، گفت: اين دانشگاه براي تحقق اين امر به پژوهش نگاه ويژه اي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر محمد مهدي فاتح در آئين اختتاميه همايش هفته پژوهش در آخرين روز از اين هفته، که با حضور تني چند از مسوولان شهري، اساتيد، محققان و فعالان پژوهش در محل دانشکده معدن دانشگاه شاهرود برگزار شد، با اشاره به طرح هاي پژوهشي مشترک بين دانشگاه شاهرود و ساير ارگان هاي تخصصي، اظهار داشت: هر استاد يا دانشجو در مجموعه اين دانشگاه اگر بخواهد بر روي موضوعات کاربردي روز جامعه و يا پژوهش هاي مشترک با ساير ارگانهاي شهري و يا حتي در سطح ملي پژوهش انجام دهد مورد حمايت قرار خواهد گرفت.
وي با اذعان بر اينکه فضاي کار در بخش پژوهش بسيار گسترده است، افزود: خوشبختانه دانشگاه شاهرود، به انجام وظيفه در داخل شهرستان اکتفا نکرده و در بحث تعاملات علمي و پژوهشي در سطح ملي و با شرکت هاي ملي، پا را از مرزها فراتر نهاده است.
رئيس دانشگاه شاهرود، با اعلام اين مطلب که بودجه سال آينده اين دانشگاه ۶۰ درصد رشد خواهد داشت، گفت: متاسفانه بودجه سال جاري دانشگاه به هيچ وجه مناسب ارائه نشد و اين امر مشکلات عديده اي را براي ما به وجود آورده بود.
فاتح تصريح کرد: خوشبختانه بودجه 57.5 ميليارد توماني دانشگاه شاهرود در سالجاري، امروز به رقمي معادل ۹۱ ميليارد تومان افزايش يافته که اين مهم جاي اميدواري بسياري دارد.
وي ادامه داد: اين مهم جز در سايه تلاش و کوشش همکاران، اساتيد و دانشجويان دانشگاه شاهرود که واقعا در راه پژوهش و تعامل با نهادهاي ملي و سازمان هاي فرامنطقه اي زحمت کشيدند، ميسر نمي شد.
رئيس دانشگاه شاهرود، با تاکيد بر گسترش سطح تعامل اين دانشگاه با نهاد هاي ملي، تصريح کرد: توانمندي هاي دانشگاه شاهرود و همچنين سابقه علمي درخشان اين دانشگاه سبب شده تا تعامل بين دانشکده هاي معدن، صنايع، مکانيک، شيمي ونفت با نهادهاي ملي مناسب ارزيابي شود.
دکترفاتح با اشاره به انعقاد دو قرار داد با صنايع هوا و فضاي کشور، تاکيد کرد: انعقاد اين قرار دادها با همکاري و ديدگاه مثبت رياست صنايع هوايي کشور نشان دهنده توانمندي علمي و پژوهشي دانشگاه شاهرود است.
وي افزود: همچنين اين دانشگاه در صدد است تا در هفته هاي آتي مرکز پژوهش مشترک خود را با کارخانه هاي شهرستان مانند سيم و کابل مغان نيز راه اندازي کند که اين موارد قطعا به پيشبرد اهداف پژوهشي دانشگاه شاهرود کمک مي کند.
رئيس دانشگاه شاهرود همچنين، پژوهش را يکي از عوامل تاثيرگذار در رشد اجتماعي دانست و گفت: به لطف خداوند متعال در راستاي اجراي سياست هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، پژوهش هاي ارزشمند با رويکرد سوق دادن پژوهش به سمت محصول و ارائه آن به بازار و متقاضيان در دانشگاه به وقوع پيوسته است.
دکترفاتح تاکيد کرد: براي ديده شدن فعاليت پژوهشي هيأت علمي و حتي دانشجويان دانشگاه و همچنين دلگرمي آنها، تمام پژوهش هاي علمي مورد تشويق قرار گرفته اند و بودجه مناسبي براي بخش هاي مختلف پژوهشي از قبيل اعضاي هيأت علمي و دانشجويان اختصاص داده شده است.
معاون پژوهشي دانشگاه شاهرود نيز در خلال اين مراسم با اعلام اين مطلب که آئين نامه جديد مالي مالياتي در حوزه پژوهش تا يک ماه آينده اجرايي خواهد شد، گفت: تصويب و اجراي اين آئين نامه در پيشبرد و سرعت بخشيدن به فعاليت هاي پژوهشي بسيار موثر خواهد بود.
دکتر علي دستفان، با ابراز رضايت از اجرايي شدن اين آئين نامه، تصريح کرد: اميدواريم در آينده بخش اعظمي از پروسه تهيه و توزيع هزينه کردهاي حوزه پژوهش در دانشگاه شاهرود با سرعت و سهولت بيشتر انجام شود.
وي افزود: قطعا جهش بودجه دانشگاه و اجراي اين آئين نامه در کنار هم نويد اين مهم را مي دهد که سهم پژوهش و توليد علم در دانشگاه شاهرود افزايش يابد.
معاون پژوهشي دانشگاه شاهرود، با اشاره به دو برابر شدن بودجه پژوهشي اين دانشگاه، تصريح کرد: از اين پس نحوه هزينه کرد با توجه به پژوهش ها در حوزه هاي مختلف علمي به دانشکده ها واگذار مي شود.
دکتر دستفان، با تاکيد بر مزاياي واگذاري هزينه کرد به دانشکده ها، اظهار داشت: از اين پس اختيارات دانشکده ها، براي هدفمند کردن هزينه ها و خريد تجهيزات مورد نياز و همچنين هزينه در بخش هاي مختلف پژوهشي بيشتر مي شود و اين امر قطعا به نفع دانشکده ها و توليدات علمي خواهد بود.
وي افزود: از اين پس تعاملات بخش پژوهش در دانشکده ها از شکل آئين نامه و قرار داد خارج مي شود تا اين پروسه اداري هزينه ها را افزايش ندهد.
دکتر دستفان در خاتمه با اشاره به اهميت پژوهش در دانشگاه ها، گفت: مقام معظم رهبري به کرات در خصوص اهميت دادن به بحث پژوهش و عرضه محصولات دانش بنيان تذکراتي را به جامعه علمي کشور ارائه مي کنند که اين امر نشان دهنده اهميت توجه به پژوهش است.
در پايان مراسم اختتاميه هفته پژوهش و معرفي پژوهش گران برتر دانشگاه شاهرود، علاوه بر ۲۸ استاد شاغل در اين دانشگاه، از محمد فرزانه گرد، غلامحسين کرمي و محسن اصيلي نيز به عنوان فعالان حوزه پژوهش، صنعت و دانشگاه تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن