تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه‌های خارجی با تلفات جانی همراه بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
پروژه‌های خارجی با تلفات جانی همراه بود
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: اگر شما سابقه کار پروژه‌های خارجی‌ها را در فازهای قبل و دوره‌های قبل کمی مرور کنید می‌بینید که حتی تلفات جانی هم داشته‌اند.


سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره توان سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در رقابت با کشورهای خارجی اظهار داشت: اگر شما سابقه کار پروژه‌های خارجی‌ها را در فازهای قبل و دوره‌های قبل کمی مرور کنید می‌بینید که حتی تلفات جانی هم داشته‌اند، اما به لطف خداوند قرارگاه خاتم با رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی بهترین وضعیت را فراهم کرده که هیچ گونه خسارت مالی و جانی دربر نداشته است.

 
وی ادامه داد: با ورود قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیازی به حضور خارجی‌ها نیست و با اقتدار و افتخار اعلام می‌کنیم که پیچیده‌ترین پروژه‌های صنعتی و پتروشیمی را انجام می‌دهیم.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) درباره دستاوردهای قرارگاه تصریح کرد: در طول 25 سال 2000 پروژه ملی و استانی را به پایان رساندیم و با پرورش نیروهای متخصص و مجرب باعث شدیم تا در این بخش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) حرف اول را بزند.
 
سردار عبداللهی گفت: نیازی به مهندسین و دانش خارج از کشور نیست و این قرارگاه انواع پروژه‌ها از جمله انتقال گاز و ساخت پل‌ها و تونل‌های طویل که بعضاً 44 کیلومتر دارند را به خوبی انجام می‌دهند.
 
وی در پایان با اشاره به نقش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در پروژه‌های ملی خاطرنشان کرد: در پروژه‌های ملی وقتی از توان کشورهای خارجی استفاده می‌کردیم، مشکلاتی ایجاد شد اما قرارگاه توانست این مهندسی ساخت را از طراحی تا بهره‌برداری 100 درصد داخلی کند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن