تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798393184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیس دبیرخانه دائمی، جایزه مدیریت ایران در دانشکده مدیریت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تاسیس دبیرخانه دائمی، جایزه مدیریت ایران در دانشکده مدیریت
طهمورث حسنقلی پور، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، از تاسیس دبیرخانه دائمی جایزه مدیریت ایران در دانشکده مدیریت خبر داد.
خبرگزاری برنا: حسینقلی پور، که در آستانه برگزاری همایش شصتمین سال تاسیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران سخن می گفت، افزود: با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و مرکز آموزشهای مدیریت دولتی شاخص های علمی و عملی مدیریت را در عرصه های گوناگون تدوین خواهیم کرد.

حسنقلی پور با اشاره به شصت سال تجربه تربیت نیروی مدیریتی در سطوح مختلف در این دانشکده گفت: امروز با توجه به تجارب ارزشمندی که در حوزه مدیریت کسب کرده ایم، دیگر از ما پذیرفته نیست که مدیریت در کشور بیش از اندازه تحت تاثیر مسایل حاشیه ای قرار داشته باشد.

وی افزود: اساتید، دانش آموختگان و دانشجویان در حوزه دانشگاه‌ها و مسئولان عالی در حوزه اجرا باید برای ارتقای نظام مدیریتی و تعیین حد و مرزتاثیر مقولات غیر مدیریتی بر حوزه مدیریت تلاش و مطالعات جامع و بیشتری کنند و با گذر از روزمرگی و با بررسی دقیق امور، چشم انداز روشن تری از مدیریت ترسیم نمایند.

این مقام مسئول اظهار کرد: جامعه دانشگاهی باید پاسخ دهد که تا چه حد در تجاری سازی دانش موفق بوده و تا چه اندازه جامعه علمی حوزه مدیریت به عنوان پژوهشگران و مشاورین توانسته اند اعتماد جامعه و سازمان‌های بزرگ و کوچک را جلب کنند و برای حل بنیادی بحران ها و مسایل ریز و درشت سازمان مدیریتی کشور ایده نو ارائه کنند.

حسنقلی پور تصریح کرد: نیاز فوری و ضروری دانشکده های مدیریت دانشگاه‌های کشور، ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی تخصصی است تا از قبل آن مفاهیم بنیادین مدیریت از منظر مکتب اسلام به خوبی تبیین و ارایه شود.

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از مسئولان اجرایی خواست تا به تحقق ایده ایجاد کرسی های آزاد اندیشی کمک کنند و تاکید کرد:اندوخته شصت سال تجارب مدیریتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در خدمت نظام اجرایی بخش دولتی و خصوصی است و ما این دانش را متعلق به همه کشور می دانیم.

وی ادامه داد: تلاش تمامی گروه‌های آموزشی دانشکده در حوزه های آموزش، پژوهش و مشاوره تحقق این برنامه است و در برنامه آموزشی به سمت تولید دانش بومی می رویم چرا که دانش ترجمه ای صرف را مفید به حال مدیریت کشور نمی دانیم.

حسنقلی پور خاطر نشان کرد: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و اساتید آن خود را متعهد و ملزم به تحقق کاربردی کردن دانش مدیریت می دانند و تلاش داریم با تقویت ارتباط با سازمان ها و درک صحیح مسایل اصلی و آمیختن علم با عمل، دانش مدیریت را مطابق با نیازها و شرایط جامعه تقویت کنیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت گروه‌های مدیریت بازرگانی، صنعتی، دولتی،مالی،حسابداری، فناوری اطلاعات و مطالعات مدیریت اسلامی، از تاسیس گروه مستقل مدیریت رسانه در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت اقدامات خوبی در جذب اساتید و افزایش 30درصدی تعداد استادان با توجه به توسعه فیزیکی دانشکده در دست اجراست و بنای دانشکده تمرکز بر گسترش حوزه تحصیلات تکمیلی است.

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت هم اینک3هزار و 827 دانشجو در دانشکده مشغول به تحصیل هستند که از این میزان638 نفر در مقطع کارشناسی و 2 هزارو 536 نفر درمقطع کارشناسی ارشد و 653 نفر در مقطع دکتر تحصیل می کنند.

وی گفت دانشکده با ورود اساتید به پذیرش مشاغل اجرایی مخالف است اما اساتید را به پذیرش پروژهای مشاوره ای تشویق می کند و این رویه را به نفع دانشگاه و بخشهای اجرایی می‌داند.

وی همچنین از تاسیس کانون دانش آموختگان دانشکده مدیریت ظرف چند ماه آینده خبر داد و تصریح کرد این اقدام می تواند پتانسیل خوبی از تجارب ارزشمند را در کنار هم جمع کند.

دانشکده مدیریت در مراسم شصتمین سال تاسیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از بیمه رازی و بانک اقتصاد نوین به عنوان نخستین نمونه های موفق مدیریت مالی در بخش خصوصی تقدیر بعمل می آورد




تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن