تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار رئيس دانشگاه و سرکنسول هاي ايران در ارزروم ترکيه و اربيل عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰ب.ظ)
ديدار رئيس دانشگاه و سرکنسول هاي ايران در ارزروم ترکيه و اربيل عراق در ديدار سرکنسول هاي جمهوري اسلامي ايران در اربيل عراق و ارزروم ترکيه با دکتر رحيم حب نقي ريس دانشگاه اروميه که در محل دفتر رئيس دانشگاه اروميه انجام شد، در خصوص نحوه گسترش روابط دانشگاهي با کشورهاي همسايه، توسعه روابط علمي- پژوهشي در قالب اجراي طرح هاي مشترک، پايان نامه هاي دانشجويي در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري، تبادل استاد و دانشجو بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين ديدارها، برگزاري کنفرانس هاي مشترک علمي که باعث انتقال تجربيات علمي کشورهاي همسايه مي گردد مورد تاکيد قرار گرفت.
همچنين دعوت از روسا و معاونان دانشگاه هاي کشورهاي عراق و ترکيه، بخصوص دانشگاه کرکوک و صلاح الدين عراق به جهت بازديد از دانشگاه اروميه، از جمله تصميمات ديگر اين نشست ها بود.
گفتني است در اين ديدار مقرر شد اقدامات لازم نسبت به تمديد تفاهم نامه هاي علمي – پژوهشي دانشگاه اروميه با دانشگاه صلاح الدين اربيل عراق و دانشگاه يوزنجي ايل وان ترکيه توسط سر کنسول هاي ايران در ترکيه و عراق انجام پذيرد.
رئيس دانشگاه اروميه در اين ديدارها، ضمن تشکر از سرکنسول ها و هيأت همراه ، اراده جدي به گسترش مناسبات را پشتوانه قوي همکاري‌هاي مشترک علمي بين ايران و کشورهاي همسايه عنوان کرد و نقش همکاري‌هاي نزديک سرکنسول ها و دانشگاه اروميه را در اين راستا، بسيار مهم توصيف کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن