تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيکر انوشيروان ارجمند از مقابل تئاتر شهر تشييع شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۳ق.ظ)
پيکر انوشيروان ارجمند از مقابل تئاتر شهر تشييع شد پيکر انوشيروان ارجمند هنرمند پيشکسوت عرصه تئاتر، سينما و تلويزيون دقايقي پيش از مقابل تئاتر شهر به سمت تالار وحدت تشييع شد.
به گزارش خبرگزاري موج ، صبح امروز سه شنبه 25 آذر 1393 پيکر انوشيروان ارجمند با حضور گسترده اهالي هنر از مقابل تئاتر شهر به سمت تالار وحدت تشييع شد، تا پس از وداع اهالي هنر با ارجمند، پيکر وي را به سمت جايگاه ابدي‌اش بردند.
در اين مراسم افرادي چون علي مراد خاني معاونت هنري وزارت ارشاد اسلامي، احمد مسجد جامعي عضو شوراي شهر تهران، حسين پاکدل به نمايندگي از اهالي تئاتر،‌ دکتر محمد پورحسين به نمايندگي از سازمان صدا و سيما، ايرج راد رئيس خانه تئاتر، حجت اله ايوبي معاونت سينمايي،‌ داريوش ارجمند برادر، بهار و برزو ارجمند دختر و پسر اين هنرمند به بيان سخناني درباره خصايص و ويژگي هاي اخلاقي اين هنرمند پرداختند.
انوشيروان ارجمند متولد 27 مهر 1320 در زاهدان است. او از اواخر دهه 40 به‌عنوان بازيگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعاليت خود را آغاز کرد.
او در فيلم‌هاي شهر دقيانوس، دوشيزه باران، محيا، قاعده بازي، دوئل، صبحانه‌اي براي دو نفر، قارچ سمي، دل نمک، گنج و گفت زيرسلطه من آييد ايفاي نقش کرده بود، وي در دو سريال امام علي(ع) و مختارنامه نقش ماندگاري از خود به جاي گذاشت.
انوشيروان ارجمند روز 23 آذر 1393 پس از مدتي بستري بودن در بيمارستان پارسيان، دار فاني را وداع گفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن