تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819615967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور و تمديد اينترنتي بيمه نامه خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۱ب.ظ)
از طريق پرتال جامع خودرو کشور امکان‌پذير شد: صدور و تمديد اينترنتي بيمه نامه خودرو براي اولين بار در کشور امکان تمديد و صدور بيمه نامه شخص ثالث از طريق پرتال جامع خودرو کشور فراهم شده است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شرکت مشاورين گسترش الکترونيک ايما (مگا)، مجري پرتال جامع خودرو کشور، تمديد بيمه نامه و صدور الحاقيه افزايش تعهدات بيمه نامه شخص ثالث خودرو در اين پرتال به نشاني www.iranecar.com امکانپذير مي باشد.
بنا براين گزارش، در اين طرح که با مشارکت شرکت بيمه پارسيان صورت پذيرفته است در اولين اقدام، راه اندازي سيستم فروش اينترنتي الحاقيه افزايش تعهدات بيمه نامه شخص ثالث به بهره برداري رسيد. پس از آن تمديد بيمه نامه شخص ثالث به صورت اينترنتي اجرايي شد. همچنين در سال جاري علاوه بر موارد فوق امکان تمديد و صدور بيمه نامه شخص ثالث ساير شرکتهاي بيمه (غيرپارسيان) فراهم شده است.
مالکان خودروهاي سواري با کاربري شخصي مي‌توانند با مراجعه به اين سايت، مشخصات بيمه‌نامه خود را استعلام کرده و ضمن پرداخت آنلاين مبلغ آن، بيمه نامه خود را توسط پيک درب منزل يا محل کار دريافت نمايند.
يکي از سرويس هاي اين سيستم اعلام نرخ‌دهي بصورت آنلاين مي باشد که هر کاربر مي تواند با وارد کردن اقلام مورد نياز جهت استعلام بيمه نامه، از حق بيمه خودرو خود مطلع و در صورت تاييد، اقدام به تمديد بيمه نامه خود نمايد. تفاوت عمده و ويژگي خاص اين سرويس در پرتال جامع خودرو کشور اين است که مالکان بدون نياز به مراجعه به نمايندگي و به راحتي مي توانند بعد از مشخص شدن نرخ حق بيمه نامه، بدون در نظر گرفتن اينکه بيمه نامه قبلي از کدام شرکت بيمه اي است، اقدام به تمديد بيمه نامه خود نمايند.
يکي ديگر از ويژگي‌هاي اين سيستم اين است که هر کاربر مي‌تواند بدون محدوديت زمان، حتي خارج از ساعات اداري، بيمه نامه خود را تمديد نمايد. عموما بسياري از دارندگان بيمه نامه خودرو به دليل گرفتاري‌هاي کاري و حتي در بعضي مواقع خاص که مجبور به مسافرت مي شوند، بواسطه انقضاي زمان بيمه نامه، نياز دارند که حتما در همان روز و تا قبل از ساعت 24 بيمه نامه خود را تمديد نمايند. بدون شک در اين شرايط تنها روشي که بتوان از آن براي تمديد بيمه نامه اقدام نمود استفاده از سيستم فروش اينترنتي مي باشد. اين روش کمک خواهد کرد که مالکان خودروها بدون دغدغه ذهني و با خيالي آسوده بيمه نامه خود را تمديد و اعتبار آن را به روز نمايند.
لازم به ذکر است که بزودي امکان فروش بيمه نامه بدنه خودرو نيز در اين پرتال راه اندازي خواهد شد.
سهولت در صدور و تمديد بيمه نامه خودرو، عدم نياز به جابجايي، امکان خريد 24 ساعته در 7روز هفته، کاهش هزينه و زمان تهيه بيمه‌نامه، کاهش آلايندگي و مصرف سوخت و راحتي و آسايش مالکان خودروها، از مزاياي انتخاب اين روش براي تهيه بيمه نامه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن