تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819328317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد بر جهش اقتصادي با تکيه بر تحقيق وپژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۳ب.ظ)
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت: تاکيد بر جهش اقتصادي با تکيه بر تحقيق وپژوهش معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ما نيازمند يک جهش اقتصادي بر محور تحقيق و پژوهش در کشور هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر توفيق، در چهارمين جشنواره پژوهش و فناوري صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توسعه اقتصادي برمبناي منابع پايه و توسعه برمبناي دانش تصريح کرد: براي تحقق اهداف در اسناد بالادستي بايد به اقتصاد دانش بنيان نگاه ويژه داشت چيزي که امروزه در بسياري از کشورهاي پيشرفته به اجرا درآمده است.
وي افزود: برپايه توسعه دانش مي توان علاوه بر ارتقاء خلاقيت و نوآوري شاهد جذب نيروي تحصيلکرده و افزايش اشتغالزايي بود.
توفيق بر ضرورت همکاري بيش از پيش صنعت و دانشگاه تاکيد کرد و گفت: دراين راستا تفاهم نامه هاي متعددي را با وزارتخانه هاي مختلف به امضاء رسانديم تا زمينه اين تعاملات هرچه بيشتر افزايش يابد.
توفيق در بخش ديگري از سخنان خود تاثير وجايگاه دارايي هاي نامشهود را مورد اشاره قرار داد و گفت: درا ين زمينه نامه اي به وزير امور اقتصاد و دارايي مبني بر پيشنهاد افزايش سهم منابع دارايي هاي نامشهود ارسال شده است.
وي ادامه داد: بر اين اساس هم اکنون سازمان حسابرسي در خصوص بحث دارايي هاي نامشهود فعال شده تا اين دارايي ها هرچه سريعتر شناسايي و مشخص شوند.
به گفته وي؛ مجموع ارزش دارايي هاي موجود در دنيا به حدود 78 هزار ميليارد دلار مي رسد که از اين ميان 80 درصد دارايي کشورهاي پيشرفته دارايي هاي نامشهود است.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت يادآور شد: در ايران نيز حدود 12 درصد دارايي ها نامشهود است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن