تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803253504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و دانمارک بر گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری تاکید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایران و دانمارک بر گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری تاکید کردند برلین - ایرنا - روسای اتاق بازرگانی ایران و کنفدراسیون صنایع دانمارک ضمن بررسی زمینه های همکاری دو کشور در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری بر گسترش و تعمیق این روابط و همکاری ها در همه زمینه ها تاکید کردند.


به گزارش ایرنا، در سمینار تجاری دانمارک و ایران که با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران،رئیس کنفدراسیون صنایع دانمارک و جمعی از تجار، بازرگانان،صنعتگران و سرمایه گذاران ایرانی و دانمارکی در محل کنفدراسیون صنایع دانمارک (DI) برگزار گردید، دو کشور توسعه همکاری های اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند.
"غلامحسین شافعی" رییس اتاق ایران که در صدر یک هیات اقتصادی از جمهوری اسلامی ایران به دانمارک سفر کرده است،طی سخنانی در این نشست تجاری نسبت به از سرگیری دوباره فعالیت های تجاری بین دو کشور ابراز امیدواری کرد.
شافعی با اشاره به تغییر شرایط سیاسی در کشور ،گفت: با روی کارآمدن دولت جدید فصل جدیدی از روابط اقتصاد و سیاسی ایران با دیگر کشورها آغاز شده است و با اجرای برنامه های دولت یازدهم درمدت زمان کوتاهی با غلبه بر تورم در داخل کشور به سوی رونق تجارت و توسعه سرمایه گذاری خارجی پیش رفته ایم که در این زمینه بخش خصوصی از سهم بسزایی در عرصه اقتصاد کشور برخوردار است.
رییس اتاق ایران ادامه داد: دولت جدید اقتصاد جهانی را یک اصل اساسی در برنامه ها و اهداف خود قرار داده و روابط سازنده ای را با کشورهای جهان خصوصا کشورهای اروپایی آغاز نموده است.
شافعی همچنین علاقه کشورها به بازار ایران را غیرقابل باور خواند و افزود: این روزها با ترافیک شدید اعزام هیات های تجاری به ایران مواجه شده ایم.
وی افزود: باتوجه به بازارهای کشورهای همسایه، مشترک المنافع، خاورمیانه و قفقاز، ایران را می توان به عنوان یک بازار بزرگ 300 میلیونی دانست که از لحاظ همکاری های دو جانبه، سه جانبه و چند جانبه دارای اهمیت بسزایی است.
رئیس اتاق ایران در ادامه با اشاره به موقعیت و جایگاه اقتصادی دانمارک،گفت: این کشور اروپایی بیش از 50 سال است که در صنایع لبنی ایران حضور دارد و بیش از 80 نقطه کشور با صنایع لبنی دانمارک همکاری دارند.
به گفته شافعی شرکت های دانمارکی همچنین در صنایع داروسازی، تولید سیمان، صنایع پتروشیمی و تولید اوره و آمونیاک با ایران همکاری داشته اند.
"کارستن دیبواد" رئیس کنفدراسیون صنایع دانمارک نیز در این نشست،ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و فعالیت های کنفدراسیون صنایع دانمارک به عنوان یک سازمان خصوصی، ابراز امیدواری کرد که با دستیابی به توافق نهایی در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 و لغو تحریم ها،روابط تجاری و اقتصادی دو کشور رونق بیشتری یابد.
رئیس کنفدراسیون صنایع دانمارک با اشاره به تحریم ها و نتایج مذاکرات،گفت: گرچه در مسائل سیاسی دخالتی نداریم ولی امیدواریم که مذاکرات تا تابستان سال آینده به نتایج مثبت برسد.
دیبواد ادامه داد: ایران و دانمارک سابقه همکاری طولانی دارند که مربوط به دهه 30 و اجرای راه آهن سراسری ایران است. امروزه علاوه بر توانمندی مهندسی، در زمینه های کشاورزی، مواد غذایی و دیگر صنایع ظرفیت های خوبی برای همکاری وجود دارد.
هیات های اقتصادی و تجاری ایران و دانمارک در نشست تجاری کپنهاگ همچنین در زمینه های مختلف فعالیت از جمله، تامین قطعات و فن آوری آهن، ذغال سنگ، تولید سیمان، ساخت راه آهن، پل سازی، تجهیزات پزشکی، شیمیایی، کود شیمیایی، تجهیزات و محصولات کشاورزی به بحث و گفتگو پرداخته و زمینه های همکاری در این بخش ها را مورد بررسی قرار دادند.
اروپام*4*1701** 3404


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن