تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر روسیه: آماده گسترش همکاری تجاری با ایران هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر روسیه: آماده گسترش همکاری تجاری با ایران هستیم یزد- ایرنا- سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران گفت: تدابیر لازم برای تعامل بیشتر میان تجار یزد و روسیه اندیشیده شده است و آماده گسترش همکاری هستیم.


به گزارش ایرنا "لوان جاگاریان" یکشنبه شب در نشست با تجار و صادرکنندگان استان یزد در محل استانداری افزود: این دومین سفر من به یزد است و نسبت به دوره قبلی اقدامات بسیار خوبی در استان انجام و بسیاری از مشکلات رفع شده است.
وی هدف از سفر خود به استان یزد را رفع مشکلات و بررسی راههای تعامل بیشتر بیان و اظهار کرد: تجار یزدی ارتباط بسیار خوبی با بازرگانان روسی دارند.
سفیر روسیه در ایران ادامه داد: روسیه کشوری مستقل و قوی است و در مقابل فشار آمریکا تسلیم نمی شود و تحریم های تحمیلی به روسیه هیچ تاثیری نخواهد داشت.
وی درمورد راههای تسریع در صدور روادید تجار یزدی نیز گفت: طرحی برای سهولت این موضوع تهیه و به وزارت امور خارجه ایران ارائه کرده ایم اما درمدت 3.5 ماه از ارائه این طرح هنوز ازسوی ایران جوابی نگرفته ایم، به محض پاسخگویی، برای هماهنگی و اقدام ، تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.
وی همچنین افزود: 30 نوامبر وزیر بازرگانی روسیه به ایران خواهد آمد و نشستی با آقایان طیب نیا (وزیر امور اقتصادی و دارایی) و نعمت زاده (وزیر صنعت) خواهد داشت، از شما درخواست دارم مکتوب این موارد از طریق مسوولان ایرانی پیگیری شود.
وی درمورد روابط تجاری یزد با داغستان روسیه نیز گفت: با توجه به همراهی مسوولان بازرگانی داغستان با اینجانب در سفر به یزد، قطعا مشکلات پیش رو بررسی و رفع خواهد شد.
وی به سفر خود به استانهای همدان ، مرکزی ، مازندران و زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: استان یزد در زمینه محصولات گلخانه ای ارتباط بسیار خوبی با ما دارد و مایل به همکاری های بیشتر در این زمینه هستیم.
در این نشست تجار و صادرکنندگان یزدی مسائلی را مطرح کردند و ازسوی سفارت روسیه در جمهوری اسلامی ایران، "کولیش" مسوول روادید سفارت، "سرگئی" نماینده بازرگانی روسیه و دیگر مسوولان پاسخهای لازم را دادند. ک/2
7537/ 650/ 684


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن