تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818961806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادر شهيدان اويسي فردوئي آسماني شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۵۱ب.ظ)
مادر شهيدان اويسي فردوئي آسماني شد مادر شهيدان ابوالفضل و مجتبي اويسي فردوئي امروز دوشنبه صبح بر اثر سکته قلبي دارفاني را وداع گفت و آسماني شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مادر ايثارگر مرحوم جاني بيگم محبي فردوئي بعد از 27 سال دوري از فرزندانش و صبر و استقامت بر داغ فراق فرزندان شهيدش سرانجام صبح امروز دعوت حق را لبيک گفت و به ارواح مطهر شهدايش پيوست.
خبر شهادت ابوالفضل و مجتبي را به فاصله يک روز به والدين دادند و مادر با صبر و شکيبايي اين داغ عظيم را تحمل کرد و همانند ساير مادران روستاي شهيد پرور فردو، فرزندانش اين امانتهاي الهي را تقديم اسلام نمود و بر شهادت ايشان افتخار کرد.
مجتبي در سن 16سالگي در عمليات والفجر 10 در روز 29 اسفند سال 66 در منطقه حلبچه به شهادت رسيد و برادرش ابالفضل نيز در سن 21 سالگي و در همين عمليات روز 30 اسفند 66 در منطقه حلبچه به درجه رفيع شهادت نايل آمد.
مراسم تشييع اين مادر ايثارگر روز سه شنبه ساعت 13 از مسجد امام حسن عسکري (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و پيکر مطهر مرحومه محبي فردوئي در گلزار روستاي شهيد پرور فردو به خاک سپرده خواهد شد.
روستاي شهيد پرور فردو در دوران هشت سال دفاع مقدس 114 شهيد را تقديم اسلام کرد و بعنوان اولين روستاي شهيد پرور از لحاظ تعداد شهدايش در کشور شناخته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن