تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه جشنواره عمار مردمي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵ق.ظ)
دبير جشنواره فيلم عمار خراسان رضوي: بودجه جشنواره عمار مردمي است دبير جشنواره فيلم عمار خراسان رضوي گفت: بودجه جشنواره عمار مردمي است و هيچ وابستگي به ارگان و نهاد خاصي ندارد و نگاه زر، زور و تزوير در اين جشنواره به چشم نمي‌خورد و هيچ گونه گرايش و جناح بندي سياسي در آثار آن مشهود نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا دلبريان در نشست خبري جشنواره فيلم عمار که صبح امروز در مسجد کرامت برگزار شد، اظهار کرد: معرفي افکار و ريشه هاي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس، استخراج گنج‌هاي نهفته در متن جامعه، احساس مسووليت و نگاه مشتاق و عميق به صورت عامه و عمومي، تقويت روحيه خودباوري در قالب فرهنگ ايراني- اسلامي از مهم‌ترين اهداف برپايي جشنواره مردمي فيلم عمار است.
دبير جشنواره مردمي فيلم عمار با تاکيد بر اينکه بهترين پيام جشنواره فيلم مردمي عمار لبيک به نداي رهبري و مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن است، تصريح کرد: اين جشنواره قصد دارد استعدادهاي گروه‌ها و قشرهاي مختلف مردم را جذب و نيروهاي مستعد انقلابي را تربيت نموده که با نگاه تخصصي و حرفه‌اي به مقابله با جنگ نرم دشمن عليه فرهنگ ايراني- اسلامي بشتابند.
وي با بيان اينکه بودجه جشنواره عمار مردمي است و هيچ وابستگي به ارگان و نهاد خاصي ندارد، خاطر نشان کرد: از مزاياي برگزاري اين جشنواره آن است که نگاه زر، زور و تزوير در آن به چشم نمي‌خورد و هيچ گونه گرايش و جناح بندي سياسي در اين آثار مشهود نيست.
دلبريان با تاکيد بر اينکه اميدوارم جشنواره عمار ثابت قدم بماندم، عنوان کرد: اين جشنواره به دنبال دغدغه‌هاي مردمي و درخدمت مردم است که با آثار کوتاه، مفيد و قابل فهم نياز تمامي اقشار برآورده شود.
دبير جشنواره مردمي فيلم عمار افزود: از زمان پيروزي انقلاب اسلامي ۳ هزار شهيد ترور از رئيس جمهور تا نخست وزير و رئيس قوه قضائيه گرفته تا ترور امام جمعه به اين نظام تقديم شده است، اما؛ متاسفانه هيچ گونه فعاليتي در قالب شناساندن ايبن افراد شاخص به جامعه در قالب آثار هنري ديده نشده است.
وي با انتقاد از کم کاري فرهنگي در عرصه معرفي شهدا و ايثارگران به عموم مردم افزود: ماجراي ندا آقا سلطان در مدت زماني کوتاه در تمامي سايت ها برجسته مي‌شود، اما؛ به شهادت رسيدن ۲۰ تن از مردم در سيستان و بلوچستان و تکه تکه شدن آنان ديده نمي‌شود و حتي تلاشي در خصوص معرفي آنان در قالب پوستر صورت نمي‌گيرد که اين نشان از کم کاري فرهنگي است.
دلبريان با تاکيد بر اينکه دشمن در پي ترور افکار ايراني است، عنوان کرد: دشمنان دانش آموز، دانشجو و دانشمند هسته‌اي را با ناجوانمردي تمام مورد هدف تروريستي خود قرار مي دهند اما هيچ گاه اين شخصيت‌ها در قالب آثار هنري که تاثيرگذاري بيشتري بر ذهن و فکردمردم دارد، انجام نگرفته است.
دبير جشنواره مردمي فيلم عمار با تاکيد بر اينکه فرهنگ اسلامي غريب واقع شده است، افزود: دغدغه رهبري ضعف در عرصه فرهنگي است که بايد در راستاي تقويت فرهنگ اسلامي بيش از پيش کوشيد.
وي با اشاره به اثر مرگ بر آمريکاي حامد زماني عنوان کرد: اگر از تمامي استعدادها و پتانسيل‌هاي جوانان کشور در قالب اثر هنري در شناساندن دشمن استفاده شود تا حدودي به دغدغه هاي رهبري جامعه عمل پوشانده ايم.
دلبريان يادآور شد: شناساندن جايگاه عظيم رهبري امام خميني (ره) به عنوان رهبر معاصر و انقلابي نظام که داراي مرجعيت و قانون‌مداري شاخص بودند از ديگر اهداف عاليه اين جشنواره به شمار مي‌آيد.
دبير جشنواره مردمي فيلم عمار ادامه داد: حضور مردم در جبهه‌هاي جنگ و شناساندن جايگاه و موقعيت ايران در جهان و معرفي گروه‌هاي افراطي همچون طالبان و القاعده و داعش و به تصوير کشيدن مظلوميت مردم غزه و حزب الله لبنان از ديگر اهداف اين جشنواره محسوب مي‌شود.
وي در پايان با اشاره به جانفشاني‌هاي شهيدان بابائي و اصفر محراب، افزود: شهيد بابائي از جمله شهيدان برجسته‌اي بود که بر اين اعتقاد بود که کسب درجه بالاتر در نزد مردم مسووليت بيشتري را به دنبال خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن