تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشنواره فيلم بماني 3 تا 5 دي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۱ب.ظ)
برگزاري جشنواره فيلم بماني 3 تا 5 دي جشنواره فيلم بماني با همکاري شبکه مستند صدا و سيما از 3 تا 5 دي در مجموعه فرهنگي-تاريخي نياوران برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رمضاني، مديرکل دفتر امور مجامع و تشکل‌هاي مردم نهاد معاونت برنامه ريزي و سرمايه گذاري سازمان تصريح کرد: جشنواره فيلم کوتاه بماني نشان‌دهنده توانايي تشکل‌هاي غير دولتي است و اثبات مي کند در هر زماني که به سرمايه هاي اجتماعي اعتماد شود، نتيجه خوبي حاصل مي‌شود.
مديرکل دفتر مجامع و تشکل‌هاي مردم‌نهاد ادامه داد: اين جشنواره از يك طرف براي فيلم سازان جوان کشور فرصتي مغتنمي است که به شکل هنرمندانه، ظرفيت هاي غني فرهنگي و هنري کشورمان را براي آحاد جامعه ارائه کنند و از طرف ديگر بيانگر توسعه اعتماد ميان سازمان ميراث فرهنگي و مردم است.
رمضاني با اشاره به اين که جشنواره فيلم کوتاه بماني محفلي براي معرفي قابليت‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ابعاد ملي است، اضافه کرد: اين جشنواره بستري مناسب براي عرضه فيلم سازاني است که آثارشان مفهوم فرهنگ ايراني- اسلامي را ترويج مي کند و همچنين عرصه‌اي براي پديد آوردن انگيزه و اميد در فيلم سازان جوان و آينده سازان سينماي حرفه اي است که در اين حوزه فعاليت مي‌کنند.
مديرکل دفتر امور مجامع با اعلام اين خبر که جشنواره فيلم بماني از روز چهارشنبه 3 تا جمعه 5 دي در مجموعه فرهنگي- تاريخي نياوران برگزار مي‌شود، ادامه داد: در هر سانس 6 فيلم به نمايش گذاشته مي‌شود.
رمضاني افزود: از 287 فيلمي که در سه حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است، 30 فيلم با نظر هيات داوران به جشنواره فيلم بماني راه يافته است.
وي اضافه کرد: 5 فيلم برگزيده جشنواره با توجه به شاخص‌هاي فني و شاخص‌هاي موضوعي توسط کارشناسان حوزه سينما و صاحب‌نظران ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در روز اختتاميه معرفي مي‌شود.
مديرکل دفتر امور مجامع همچنين از برگزاري نمايشگاهي با محوريت سه حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حاشيه اين جشنواره خبر داد و افزود: جشنواره فيلم بماني با همکاري شبکه مستند صدا و سيما برگزار مي‌شود و تمامي فيلم‌هاي راه يافته به اين جشنواره در اين شبکه به نمايش در خواهد آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن