تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805068181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید آیت الله ملک حسینی ازمدارس شبانه روزی عشایر کهگیلویه وبویراحمد -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در یاسوج/
بازدید آیت الله ملک حسینی ازمدارس شبانه روزی عشایر کهگیلویه وبویراحمد

بازدید آیت الله ملک حسینی


شناسهٔ خبر: 2442844 یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
استانها > کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شبانه روزی دانش آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج بازدید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید که صبح یکشنبه برگزار شد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل نوسازی و مدارس، مدیرعامل بانک ملی، مدیرکل امور عشایر، فرمانده سپاه عشایر، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، مدیرکل امور بانوان استان هم حضور داشتند.آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در این بازدید از خوابگاهها، کلاسهای آموزشی، سلف سرویس، نمازخانه وسایر بخش ها دیدن کرد و در جریان مشکلات این خوابگاهها قرار گرفت.نماینده ولی فقیه در استان در این بازدید با تاکید بر رفع مشکلات این خوابگاهها و مدارس عشایری استان گفت: فرزندان عشایر از استعدادهای کم نظیری برخوردار هستند و بسیار از اطبا، معلمان و مهندسان مطرح در کشور، شاگردان همین مدارس عشایری بوده اند.
ملک حسینی
وی افزود: دانش آموز عشایری وقتش را به بطالت نمی گذراند و برای موفقیت دست از تلاش بر نمی دارد.آیت الله ملک حسینی خطاب به دانش آموزان عشایری تاکید کرد: آینده استان با تلاش امروز شما روشن می شود.وی بر رعایت عدالت در ارائه امکانات و تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری تاکید کرد و اظهار داشت: رفع نیازهای سخت افزاری برای حیطه آموزش در عشایر ضروری است.نماینده ولی فقیه در استان همچنین در جمع دانش آموزان دختر خوابگاه عشایری با اشاره به نقش مادران در جامعه گفت: آینده هر جامعه در دست مادران آن جامعه است زیرا بچه ها خروجی تربیت مادران هستند.وی تصریح کرد: جامعه در پرتو مردان و زنان متعالی، تعالی پیدا خواهد کرد.
بازدید آیت الله ملک حسینی
193 مدرسه عشایری در استان وجود داردهمچنین مدیر آموزش و پرورش عشایر استان در این دیدار گفت: 193 مدرسه عشایری با 344 کلاس درس در این استان وجود دارد که سه هزار و 517 دانش آموز عشایری در آن مشغول به تحصیل هستند.اسماعیل رضایی نیک افزود: از این تعداد دو هزار و 200 دانش آموز در مقطع تحصیلی ابتدایی مشغول به تحصیل هستند.وی بیان کرد: 819 دانش آموز در مقطع متوسطه اول و 421 دانش آموز هم در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.رضایی نیک بیان داشت: برای اولین بار دو رشته فنی و حرفه ای حسابداری و کامپیوتر در مدارس عشایری استان دایر شده است.
بازدید آیت الله ملک حسینی
 وی برگزاری کلاسهای فنی و حرفه ای را نیاز مهم عشایر دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد در سال آینده این رشته ها را افزایش دهیم.مدیر آموزش و پرورش عشایر استان در ادامه به مشکل کمبود فضای فیزیکی مدارس شبانه روزی عشایر استان اشاره کرد و گفت: به دلیل این مشکل امسال نتوانستیم تعدادی از دانش آموزان عشایری متقاضی را پذیرش کنیم باوجود اینکه حتی کلاسها را به خوابگاه تبدیل کرده ایم.این مسئول همچنین گفت: ایجاد دو مرکز شبانه روزی راهنمایی در استان برای دانش آموزان عشایری ضروری است.وی در ادامه به استعداد کم نظیر دانش آموزان عشایری اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 76 دانش آموز عشایری در دانشگاههای دولتی پذیرفته شدند در حالی که در هیچ کلاس خصوص شرکت نکردند.
بازدید آیت الله ملک حسینی
رضایی نیک کل قبولی فرزندان عشایر را 79 نفر عنوان کرد و  اظهار داشت: از این تعداد سه نفر رتبه زیر هزار داشتند.وی همچنین از هوشمندسازی چهار مدرسه عشایری خبرداد و افزود: این مدارس به امکانات جدید آموزشی تجهیز شدند.به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این دیدار، با حضور آیت الله ملک حسینی و مدیران استانی مشکلات مدارس عشایری استان بررسی شد و مصوباتی نیز برای رفع این مشکلات به تصویب رسید.همچنین در این دیدار، دانش آموزان عشایری به اجرای سرود، دکلمه، حرکات نمایشی ورزشی و ... پرداختند و هدایایی نیز از سوی مسئولین به دانش آموزان اهدا شد. 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن