تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت سه مدرسه شبانه روزي ويژه عشاير در نقاط مختلف فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۵۲ب.ظ)
استاندار فارس در ديدار با تعدادي از نخبگان عشاير استان وعده داد: ساخت سه مدرسه شبانه روزي ويژه عشاير در نقاط مختلف فارس استاندار فارس گفت: توليد صنايع دستي توسط عشاير بايد به وسيله دستگاه هاي اجرايي مرتبط مانند سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مورد حمايت قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي، دكتر سيد محمد احمدي در ديدار با جمعي از نخبگان عشاير استان كه با حضور مشاور امور عشاير استاندار برگزار شد، اظهار داشت: اختصاص بودجه هاي لازم به عشاير مورد توجه ويژه مديريت ارشد استان فارس قرار دارد.
نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه بودجه هاي خشكسالي بيش از گذشته به عشاير اختصاص داده شده است، افزود: با رايزني هاي مديريت ارشد استان، ساخت سه مدرسه شبانه روزي ويژه عشاير در نقاط مختلف فارس در دستور كار مسئولين مربوطه قرار گرفته است.
وي با اشاره به اين كه دام مبناي زندگي عشاير كوچنده به شمار مي رود، تصريح كرد: تلاش مي كنيم مجوز خروج دام از كشور در شرايط مقتضي براي تامين شرايط اقتصادي عشاير در كشور نهادينه شود.
استاندار فارس با تاكيد بر اهميت حفاظت از عشاير در مسير كوچ، اظهار داشت: احياي مسئله حفاظت از عشاير كوچنده توسط نيروي انتظامي در دستور كار مديريت ارشد استان فارس قرار مي گيرد.
دكتر احمدي با بيان اين كه به منظور رفع مشكلات عشاير در همه زمينه ها پيش قدم خواهيم شد، خاطر نشان كرد: دفاع از حقوق عشاير مشروع و منطقي است و به آن پايبند هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن