تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818832798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صف‌آرایی «جوجه شاهین ها» در برابر ایران/ جنگی که با دروغ آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


سناتورهای جنگ طلب دست بردار نیستند؛
صف‌آرایی «جوجه شاهین ها» در برابر ایران/ جنگی که با دروغ آغاز شد
«سناتور "دن کوتز"، مذاکرات هسته ای با ایران را اشتباه دیگر سیاست خارجه دانست. آیا او هیچگونه احساس شرم و یا حداقل احساس طنزی نمی کند؟»



"دن کوتز" سناتور جمهوری خواه     به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری پال آیتم آمریکا (Pal-item)، با انتشار گزارشی به نقد عملکرد سناتورهای جنگ طلب آمریکایی و تلاش آنان برای به شکست کشاندن مذاکرات هسته ای با ایران پرداخت.
در ابتدای این گزارش آمده است: سناتور "دن کوتز"، مذاکرات هسته ای با ایران را اشتباه دیگر سیاست خارجه دانست. آیا او هیچگونه احساس شرم و یا حداقل احساس طنزی نمی کند؟  
"پالم آیتم" افزود: آقای کوتز یکی از اعضای دولت بوش بوده است که آمریکا را وارد جنگی غیرقانونی و غیراخلاقی در عراق کرد. دلخوشی آقای کوتز نیز مانند بسیاری دیگر از مسئولین دولت بوش، در جنگ بود؛ به خاطر دروغ هایشان به مردم آمریکا، سربازان را به جنگ می فرستادند. بسیاری از سربازان ما به خاطر دروغ های دولت متحمل رنج و سختی شدند.  
این پایگاه خبری با تمسخر جنگ طلبانی چون کوتز می نویسد: احتمالاً در آن زمان کوتز و دیگر جنگ طلبان در حال انجام وظیفه خود و نام نویسی سربازان بیچاره برای اعزام به جنگ بوده اند!
کوتز دولت را به دور زدن کنگره متهم می کند. باید گفت: باز هم، هیچ حس طنزی ندارید آقای کوتز؟  
او و دیگران، اعضای هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، مجوز استفاده از نیروی نظامی را امضاء کردند که اعطای این مجوز، دور زدن مسئولیت های کنگره طبق قانون اساسی بود. آقای کوتز نیز مانند دیگر جنگ طلبان تمام تلاش خود را برای جنگ افروزی می کند.  
نگارنده گزارش در ادامه با اشاره به جنگ طلبی برخی از سناتورهای آمریکایی، آن ها را جوجه شاهین خطاب کرده است که از جنگ دم می زنند ولی خودشان حتی در ارتش خدمت هم نکرده اند.
      سناتور "دن کوتز" نماینده واشنگتن دی سی در سنا، هفته گذشته، با ابراز نگرانی از مذاکرات هسته ای، تمدید این مذاکرات را شکست سیاست خارجی آمریکا خوانده بود. وی با این ادعا که ایران بزرگترین حامی تروریست است بیان کرده بود: چالش هایی که آمریکا در منطقه برای دستیابی به اهداف خود دارد مستقیما از ایران منشا می گیرد.  
"کوتز" به خاطر مذاکرات هسته ای اوباما را نقد کرده و گفت: او بااعطای امتیازات بیشتر و تحویل موقعیت های حساس  به تهران چه در مذاکرات و چه در تحولات غرب آسیا، ضعف ما در برابر ایران را تائید کرد.     اظهارات ضد ایرانی آقای کوتز در حالی خبرساز شده که "میشل باچمن" دیگر نماینده جمهوری خواه نیز طی جشن کریسمس در کاخ سفید، به باراک اوباما رییس جمهور آمریکا پیشنهاد بمباران کردن ایران را داده است.     "باچمن" در این باره به پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن (Freebeacon)، گفت: من به سمت رییس جمهور چرخیدم و به او گفتم شما باید تاسیسات هسته ای ایران را بمباران کنید برای این که اگر این کار را نکنید، ایران در دوره شما به سلاح هسته ای دست پیدا کرده و مسیر تاریخ جهان تغییر خواهد کرد.       

       

  506  



۲۳/۰۹/۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن