تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويژه نامه اصلاح قانون نظام مهندسي و کنترل ساختمان منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۴ق.ظ)
ويژه نامه اصلاح قانون نظام مهندسي و کنترل ساختمان منتشر شد ويژه نامه اصلاح قانون نظام مهندسي و کنترل ساختمان که حاوي مطالب تخصصي از پيشنهادات و نقطه نظرات مسوولان ارشد وزارت راه و شهرسازي و ساير نهادهاي دولتي و خصوصي در زمينه چگونگي و نحوه اصلاح قانون مذکور است، منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجله ساختمان شماره چهارم ويژه نامه خود را به اصلاح قانون نظام مهندسي و کنترل ساختمان اختصاص داد، در سرمقاله اين ويژه نامه با عنوان وقتي قانون نظام مهندسي تغيير چهره مي دهد، به ضرورت اصلاح قانون نظام مهندسي با گذشت حدود 20سال از تصويب آن پرداخته شده است.
در اين ويژه نامه همچنين گفت و گوي اختصاصي وزير راه و شهرسازي با تيتر، براي اصلاح قانون نظام مهندسي دير شده است، منتشر شده که در آن آخوندي بر ضرورت پيوند نظام مهندسي و نظام فني اجرايي تاکيد کرده است.
استفاده غيرواقعي از بخش اعظم قانون مهندسي ماحصل گفتگو با اکبر ترکان، رئيس شوراي مرکزي سازمان نظام مهندسي، به چاپ رسيده است.
همچنين مطلب، ماحصل قانون فعلي نظام مهندسي امضافروشي است، ديدگاه حامد مظاهريان، معاون وزير راه و شهرسازي، درخصوص مشکلات موجود در صنعت ساختمان و انتقاد وي از شيوه فعلي اصلاح قانون در مجلس به لحاظ غفلت از مباني اصلي را نشان مي دهد، رانت خواران با اصلاح قانون نظام مهندسي مخالف اند، ماحصل يک گفت و گوي چالشي با محسن بهرام غفاري، تدوين گر قانون نظام مهندسي است.
گفتني است؛ در اين ويژه نامه مصاحبه رئيس و اعضاي کميسيون عمران مجلس و نيز اعضاي شوراي مرکزي و رؤساي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان ها منتشر شده است، ضمن اينکه گزارشاتي درخصوص جايگاه شناسنامه فني ملکي در اصلاح قانون، ارتباط قانون با پاسخگويي سازندگان و... به چاپ رسيده است.
نقطه نظرات جامعه انبوه سازان کشور، رئيس انجمن شرکت هاي کنترل و بازرسي، مسوولان سازمان نظام کارداني، اتحاديه تأسيسات مکانيکي، شوراي هماهنگي تشکل هاي مهندسي، صنفي و حرفه اي، کانون پيمانکاران عمراني و شهرداري تهران درخصوص نحوه اصلاح قانون، از ديگر مطالب اين ويژه نامه را تشکيل مي دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن