تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820166461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل مرموز 3 عضو يك خانواده در خانه اعياني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل مرموز 3 عضو يك خانواده در خانه اعياني
«خانواده پولداري كه با اين همه امكانات نتوانند طعم خوشبختي را بچشند بهتر است با دنيا خداحافظي كنند» اين دستنوشته مردي است كه پس از قتل دو عضو خانواده‌اش با شليك گلوله به زندگي خودش هم پايان داد
«خانواده پولداري كه با اين همه امكانات نتوانند طعم خوشبختي را بچشند بهتر است با دنيا خداحافظي كنند» اين دستنوشته مردي است كه پس از قتل دو عضو خانواده‌اش با شليك گلوله به زندگي خودش هم پايان داد. تحقيقات تخصصي درباره اين ماجراي مرموز در جريان است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه 18 آذر ماه مأموران كلانتري 102 پاسداران در جريان قتل سه عضو يك خانواده قرار گرفتند و راهي محل شدند. مأموران پليس وقتي وارد طبقه پنجم ساختمان مسكوني در بوستان دهم شدند، در اتاق پذيرايي با جسد دختر 12 ساله‌اي به نام رؤيا مواجه شدند كه با اصابت گلوله به پشت سرش كشته شده بود. مأموران در اتاق خواب اجساد شيما 40 ساله و فريد 42 ساله- پدر و مادر خانواده- را كه با شليك گلوله كشته شده بودند، كشف كردند.
سپس مأموران با حفظ صحنه جنايت، قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل از دادسراي امور جنايي و كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي را باخبر كردند. برادر مقتول كه ماجرا را به پليس خبر داده بود، گفت: ساعت 3 عصر در محل كارم بودم كه فريد با تلفن همراهم تماس گرفت. صدايش از پشت گوشي مي‌لرزيد، به طوري كه از لحن حرف‌هايش مشخص بود حال خوشي ندارد. فريد با صداي آرام در حالي كه احساس كردم گريه مي‌كند به من گفت كه رؤيا و شيما را در خانه‌اش كشته است و قصد خودكشي دارد. وقتي حرف‌هاي او را شنيدم شوكه شدم. خواستم به او آرامش بدهم اما گوشي را قطع كرد. نگران شدم و بلافاصله به سوي خانه‌اش حركت كردم. در بين راه هر چقدر با تلفن همراهش تماس گرفتم، گوشي او خاموش بود تا اينكه با كمك همسايه‌ها در خانه‌اش را باز كردم و ماجرا را ديدم. وي ادامه داد: فريد مهندس برق است و وضع زندگي خوبي دارد. او خيلي دخترش را دوست داشت و دوستي و ارتباط اين پدر و دختر زبانزد همه بود اما نمي‌دانم چطور دست به اين كار زد.
 نخستين شاخه از بررسي‌ها نشان داد فريد ظهر روز حادثه در حالي كه لباس بيرون به تن داشته ابتدا دو گلوله به همسرش شليك كرده است. پس از آن در خانه منتظر مانده تا اينكه عصر، دختر 12 ساله‌اش را بعد از اينكه از مدرسه وارد خانه شده با شليك گلوله به پشت سر به قتل رسانده است. در ادامه، ساعت 3 عصر قبل از اقدام به خودزني ماجرا را تلفني به برادرش خبر و كنار جسد همسرش به زندگي خودش پايان داده است.
  كشف دستنوشته در محل حادثه
تيم جنايي در بررسي‌هاي بعدي دستنوشته‌اي از فريد پيدا كرد كه نوشته شده بود «خانواده‌اي كه با اين همه امكانات و پول نتواند به خوشبختي برسد بهتر است با اين دنيا خداحافظي كند»، همچنين تحقيقات ميداني مأموران پليس نشان داد فريد با توجه به وضع مالي خوب، از زندگي ناراضي بوده و به خاطر رفت و آمد با خانواده‌اش از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته به طوري كه او گاهي اوقات دور از چشم همسرش به ديدار خانواده‌اش مي‌رفت.
  كشف سلاح
مأموران در محل حادثه، كلت كمري كه حادثه خونين با آن رقم خورده بود با 16 فشنگ در داخل جيب فريد كشف كردند. همزمان با ادامه تحقيقات جسد سه عضو خانواده به دستور قاضي حسين‌پور براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. كارشناسان اسلحه پليس آگاهي هم به دستور بازپرس پرونده موضوع چگونگي شليك به اعضاي اين خانواده و روشن شدن اين موضوع كه شليك از سوي فريد انجام شده ياخير را دردست بررسي دارند. همچنين تحقيقات درباره اين حادثه تا مشخص شدن علت اصلي و انگيزه اين جنايت و روشن شدن ابهامات حادثه از سوي كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن