تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805364978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به موضوع کتابخوانی/ افزایش دانش آموزان حافظ قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی خبر داد : توجه به موضوع کتابخوانی/ افزایش دانش آموزان حافظ قرآنی خبرگزاری پانا:معاون پرورشی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی گفت: امسال سال فرهنگ است و باید معاونان پرورشی باید به این موضوع توجه کنند و برای همین ما در نظر داریم نهضت مطالعه را در مدارس استان راه اندازی کنیم.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ آذر ساعت 10:22



معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: متاسفانه میانگین مطالعه کتاب در بین دانش آموزان استان کمتر از نیم ساعت است.   وی با بیان اینکه برنامه اصلی این معاونت در سال جاری توجه به موضوع کتابخوانی است گفت:خانه و مدرسه که در ایجاد رغبت برای مطالعه نقش زیادی دارند بدلیل مشکلات سطحی و غرق شدن در مسائل روزمره زندگی به امر کتاب و کتاب خوانی کم توجه شده اند .
وی عدم توجه به امر کتابخانه ها را در ساماندهی نیروی انسانی یکی دیگر از مشکلات موجود بر سر راه مطالعه به شمار آورد و گفت: در هیچ کدام از مدارس استان برای اداره کتابخانه ها کتابدار وجود ندارد و پستی برای آن در نظر گرفته نشده است.
معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان ازبرپایی 3000 نمایشگاه کتاب همزمان با هفته کتاب در مدارس استان خبرداد وافزود: در این نمایشگاه ها بیش از 80 هزارجلدکتاب در موضوعات مختلف با هزار و پانصد عنوان عرضه خواهد شد.
وی تاکید کرد: امیدواریم این برنامه ها یکی از راههای توسعه سطح میانگین مطالعه در بین دانش آموزان باشد که باید تمامی همکاران و اولیاء دانش آموزان همکاری داشته باشند.
برنامه های یک روز با نشاط
علمی با بیان اینکه طرح یک روز با نشاط در 117 مدرسه استان اجرا می شود گفت: ما در صدا و سیما هم برنامه هایی برای آشنایی مدارس با این طرح داشتیم تا بهتر طرح اجرا شود.
وی افزود: مدارس استان با آمدگی این طرح را اجرا می کنند اما خانواده ها هم باید کمک کنند و در اجرای برنامه ها مربیان مدارس را کمک کنند.
علمی با بیان اینکه در این روز بیشتر به احیای بازیها و تئاتر محلی توجه داریم ادامه داد: در این روز مسابقات فرهنگی به ویژه حفظ موضوعی قرآن کریم هم توجه می شود تا حافظان استان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه دارالقرآن ها باید مرکز فرماندهی نضهت آموزش قرآن باشند گفت: ایجاد فضاهای معنوی در خانواده ها و مدارس یکی از ماموریت های آموزش و پرورش است و ایجاد بستر مناسب برای توسعه فرهنگ قرآنی در مدارس و به تبع آن در خانواده ها نگرش معاونت پرورشی و فرهنگی است.
وی اظهار داشت : همه مربیان و معلمان قرآنی وظیفه آشنائی و جذب دانش آموزان را به عهده دارند و این عمل ایشان علاوه بر اجر و قرب الهی وظیفه شرعی و ملی به شمار می آید.
ویژگی معلمان پرورشی
  وی با بیان اینکه جلسات متعددی با معاونان پرورشی داشتیم تا توانمند شوند افزود: یک مربی پرورشی باید از چندین ویژگی برخوردار باشد که بالا بردن انگیزه در میان دانش آموزان و داشتن صلاحیت عقیدتی و دینی از جمله این شاخصها هستند.
وی تاکید کرد: مربی پرورشی باید شناخت کافی در مهارتها داشته باشد تا دانش آموزان را تربیت کند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن