تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نه از نگابانگاه ترحم نه با نگاه توجه به دانش آموزان استثنایی بنگریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش استثنایی ایلام در مراسم روز جهانی معلولین؛ نه از نگابانگاه ترحم نه با نگاه توجه به دانش آموزان استثنایی بنگریم خبرگزاری پانا:مدیر آموزش وپرورش استثنایی استان ایلام در آیین بزرگداشت روز جهانی معلولین گفت : با نگاه توجه باید به فکر تغییر در زندگی دانش آموزان استثنایی باشیم و باید همه داشته هایمان را تقدیم کنیم به این عزیزان و اینان حقایقی هستند روشن که باید وارد دنیای آنان شد تا رمز و راز زندگی شان را فهمید .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر ساعت 15:14



 به گزارش خبرگزاری پانا،سید محمد موسوی مدیر آموزش وپرورش استثنایی استان ایلام صبح امروز در آیین ویژه بزرگداشت روز جهانی معلولین با قدر دانی از حضور مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی استان و دانش اموزان و همکاران مدارس و مراکز آموزشی استثنایی گفت : سعی کنیم نه از نگاه ترحم بلکه با نگاه توجه به دانش آموزان استثنایی بنگریم .
وی افزود : با نگاه توجه باید به فکر تغییر در زندگی دانش آموزان استثنایی باشیم و باید همه داشته هایمان را تقدیم کنیم به این عزیزان و اینان حقایقی هستند روشن که باید وارد دنیای آنان شد تا رمز و راز زندگی شان را فهمید . وی با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، تأکید کرد: باید توانمندی‌های معلولان را درک کنیم و این  عزیزان را ولی نعمتان خود بدانیم و همه داشته هایمان را تقدیمشان کنیم .  موسوی با بیان اینکه این عزیزان ممکن است در بخش هایی با مشکلات متعدد مواجه باشند، گفت: مسئولین برای رفع این نیازها  و مشکلات پیش روی جامعه معلولین باید بگونه ای اقدام کنند که با ورورد به محل زندگی و مدرسه آنان  شخصیت  والای انسانی اینعزیزان را به طور جد مورد توجه قرار دهند .
وی با بیان اینکه معلولین نیاز به ترحم ندارند ،گفت: آنهابرای رفع نیازهای شان نیاز به ترحم ندارند بلکه نیازمند توجهی صادقانه و تاثیر گذار هستند ؛بنابراین مسئولین و مدیران باید از تمام توان و ظرفیت های اداری و کاری خود برایخدمت به این عزیزان تلاش کرده و از هیچ خدمتی فروگذار نکنند. 
مدیر آموزش وپرورش استثنایی ایلام با بیان اینکه جامعه باید  شرایط حاکم بر زندگی و تحصیل معلولین را درک کرده ونیازهای آنان را بشناسد، گفت: باید تلاش کنیم تا زمینه بروز و ظهور خلاقیت ها واستعدادها و توانایی های نهفته در وجود این عزیزان در سطح جامعه خود را نشان دهد چرا که میتوانند در زمینه های مختلفی افتخار آفرین باشند .  گفتنی است دانش آموزان هنرمند مدارس استثنایی شهرستان ایلام با اجرای سرود ، هنر های نمایشی و ویژه برنامه های فرهنگی روز جهانی معلولین را گرامی داشتند ودر پایان با اهدا لوح تقدیر از برترین های مسابقات علمی و فرهنگی هنری مدارس استثنایی تجلیل شد .
 
 
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن