تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیامدهای منفی بیکاری بر رشد اقتصادی اروپا/ وضعیت بیکاری در ایتالیا بسیار وخیم است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کریستین لاگارد هشدار داد
پیامدهای منفی بیکاری بر رشد اقتصادی اروپا/ وضعیت بیکاری در ایتالیا بسیار وخیم است
کریستین لاگارد، مدیرکل صندوق بین المللی پول در ایتالیا از دولت‌های اروپایی خواست همه تلاش خود را برای مبارزه معضل بیکاری به کار گیرند.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا، کریستین لاگارد، مدیر کل صندوق بین المللی پول، در میلان ایتالیا درباره پیامدهای منفی بیکاری بر رشد اقتصادی اروپا هشدار داد و از دولت های اروپایی خواست همه تلاش خود را برای مبارزه با این معضل به کار گیرند.

کریستین لاگارد در سخنرانی خود به مناسبت افتتاح آغاز سال تحصیلی در دانشگاه بوکانی میلان تاکید کرد آموزش در تمام کشورها، افق ها و چشم اندازهای خوبی به روی جوانان باز می کند اما بیکاری واقعیت دردناکی است که در بازار اشتغال منتظر آنهاست.

از نظر لاگارد بیکاری مشکل وخیمی است که همه جا در اروپا احساس می شود و این وضعیت در ایتالیا وخیم تر است. وی افزود بیکاری نه تنها به فعالیت های اقتصادی لطمه می زند بلکه با ایجاد نابرابری ها و حتی گاهی فراهم کردن زمینه خشونت، بافت اجتماعی و نهادهای جامعه را به خطر می اندازد.

مدیر کل صندوق بین المللی پول ادامه داد مبارزه با مشکل بیکاری که در میان جوانان ایتالیایی به 40 درصد می رسد، چه در سطح ملی و چه در سطح منطقه ای یک مسئولیت مشترک برای دولت ها، بخش های خصوصی و جوامع است.

نتایج تحقیقات جدیدی که صندوق بین المللی پول انجام داده است علت اصلی افزایش بیکاری در میان قشرهای جوان کشورهای آسیب پذیر که با بحران روبرو هستند، ناشی از رشد اقتصادی ضعیف است.

بر اساس این گزارش،  تنها یک درصد رشد تولید ناخالص داخلی در کشورهایی نظیر ایتالیا این امکان را برای دولت فراهم می آورد تا میزان بیکاری 0.6  درصد در میان جوانان کاهش دهد.

کریستین لاگارد از قانون جدیدی که با هدف تقویت برابری در زمینه اشتغال در ایتالیا به تصویب رسیده است، ابراز خرسندی کرد و اتخاذ تدابیر موثر مالی و مالیاتی را به منظور کاهش میزان بیکاری در این کشور خواستار شد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن