تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802512014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر‌ بیش از 80 هیئت سیاسی خارجی به اصفهان در دولت تدبیر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سفر‌ بیش از 80 هیئت سیاسی خارجی به اصفهان در دولت تدبیر
استاندار اصفهان با بیان اینکه با گذشت 15 ماه از فعالیت دولت یازدهم بیش از 80 هیئت سیاسی خارجی به اصفهان سفر کرده‌اند، گفت: رفت‌ و آمد گردشگران خارجی در اصفهان 2.5 برابر گذشته شده است به‌نحوی‌ که با مشکل کمبود زیرساخت در استان مواجه شده‌ایم.
رسول زرگرپور در دومین همایش مدیریت روستایی استان اصفهان افزود: در مسندهای منصوب به دولت جای سیاسی‌کاری نیست و اگر کسی مبلغ سیاست دولت فعلی نیست بهتر است که جای خود را به کسی بدهد که قبول دارد. وی اضافه کرد: این سیستم یک دولت کارآمد و کارا است و اگر موردی هست که کسی هماهنگ نیست اعلام کنید تا فکر جدید هماهنگ را انتخاب کنیم. استاندار اصفهان با بیان اینکه با همه اصولگراهای معتدل و همه اصلاح‌طلبان معتدل و همه نیروهای مستقل سیاسی‌ کار می‌کنیم گفت:‌ البته به این شرط که در راستای سیاست‌های دولت فعلی و مبلغ و مبشر باشند. وی تصریح کرد: توسعه روستایی یکی از اصول دولت و تأکید مؤکد آن بر توسعه روستایی است که تحقق آن توسط دهیاران و بخشداران در استان محقق می‌شود. زرگرپور با بیان اینکه در استان اصفهان 85 درصد شهرنشین داریم، افزود: باید 15 درصد جمعیت روستایی در یک استان بزرگ با این ظرفیت را تقویت کرد. وی در ارتباط با سایر مسائل دولت به بحث نظام تحول بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای بزرگ دولت که نتیجه بسیار خوبی در برداشته است، همین مسئله توجه به بهداشت است که تا پیش‌ توجه به این امر از مردم 80 درصد هزینه‌های درمانی را خود را پرداخت می‌‌کردند، اما اکنون فقط پنج درصد از هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند. استاندار اصفهان با بیان اینکه روزانه مبلغ 200 میلیون تومان یارانه در بخش بهداشت و درمان استان هزینه می‌شود، بیان کرد: 150 میلیون تومان این یارانه مربوط به اصفهان و 50 میلیون برای کاشان است که تا پایان سال 64 میلیارد تومان دیگر به‌حساب استان واریز می‌شود. وی بابیان اینکه شهرهای زیر 20 هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار دارند،افزود: آنچه اهمیت دارد این است که مردم بعد از رأی دادن به‌درستی خواهان تغییر فضای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سیاسی جامعه بر اساس رأی خود هستند. زرگرپور در بخشی از صحبت‌های خود اظهار کرد: مسئولان روستا و نیز شهرستان‌ها جایگزین مدیران ارشد دولت هستند و باید سیاست‌های دولتی که با آن کار می‌کنند را قبول داشته و مبلغ و مبشر دولت باشند. وی تأکید کرد: چنانکه مسئولی در روستاها و شهرستان‌ها در مسند کار اجرایی است اما سیاست‌های دولت را قبول ندارد و کارشکنی می‌کند باید کنار و فضای کار را برای فردی که دولت را قبول آماده کنند. استاندار اصفهان بابیان اینکه آنچه اهمیت دارد اجرای کار در قالب سیاست‌های این دولت است، گفت: تمامی مسئولان استان موظف هستند در حد بضاعت در جهت نقش سیاست‌ها پیش بروند.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن