تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 97درصد مطالبات برنجکاران مازندران درخرید تضمینی پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 97درصد مطالبات برنجکاران مازندران درخرید تضمینی پرداخت شد ساری-ایرنا-معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی مازندران مقدار خرید تضمینی انواع برنج در سال جاری را 14هزارو 588تن عنوان کرد و گفت: از 786میلیارد ریال مبلغ خرید تضمینی تا کنون 767میلیارد ریال پرداخت شده است.


" داریوش آقاپور " روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفته آینده مقدار باقیمانده مطالبات برنجکاران پرداخت می شود.
وی اضافه کرد :قیمت توافقی بر پایه زیر 10 درصد شکستگی بوده است و برنج طارم هاشمی به ازای هر کیلو گرم 61 هزار ریال قیمت گذاری شده است.
وی قیمت خرید توافقی برنج "طارم محلی" و "علی کاظمی" را به ترتیب 59 هزار ریال و 52 هزار و 500 ریال اعلام کرد و افزود: برنج های ارقام پر محصول خزر و فجر 35هزار و 500ریال، شیرودی و کشوری 34 هزار ریال، گلسار و بازرگانی 29 هزار ریال و ندا و نعمت 28 هزار و 500ریال است.
استان مازندران 220 هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد که با تولید حدود یک میلیون تن، بیش از 40 درصد برنج کشور را تامین می کند.
معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی مازندران در باره خرید مرکبات برای ذخیره سازی شب عید گفت: دستوالعمل خرید آن ابلاغ شده و در مرحله بازدید از باغات و نحوه انبار داری آن هستیم.
آقاپور بدون اعلام قیمت خرید و فروش پرتقال در شب عید اظهار داشت: علاوه بر اینکه محصول امسال مرکبات در مازندران نسبت به سال قبل کاهش محسوسی دارد ،بیش از 30 درصد مرکبات درشت و وزن بالای 400تا 500گرم دارند.
وی ادامه داد: درشت بودن پرتقال خرید را تا حدودی با مشکل کرده است.
شرکت تعاونی روستایی مازندران تعهد ذخیره و توزیع 25هزار تن پرتقال شب عید را کرده است.
مازندران بیش از 110هزار هکتار باغ مرکبات دارد که سالانه دو میلیون و 200هزار تن انواع مرکبات تولید می کند.ک/3
2585/506


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن