تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکمیته امداد بروجرد: آموزش های مهارتی در خودکفایی مددجویان نقش بسزایی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکمیته امداد بروجرد: آموزش های مهارتی در خودکفایی مددجویان نقش بسزایی دارند بروجرد - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد توانمندی مددجویان را از اهداف این نهاد دانست و گفت: ترویج و گسترش آموزش های مهارتی در رسیدن مددجویان به خودکفایی نقش بسزایی دارد.


"علی معظمی گودرزی" روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی به مددجویان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز فنی و حرفه ای افزود: ارائه این آموزش ها موجب رونق کسب و کار مددجویان و توانمندسازی اقشار محروم و نیازمند جامعه می شود.
وی ترویج فرهنگ کار و تلاش بین مددجویان را از اهداف کمیته امداد خواند و اظهار کرد: کمیته امداد خانواده های زیرپوشش را با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های آنها به سمت کار و تلاش مضاعف برای خودکفایی هدایت می کند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد اشتغال پایدار را نیازمند آموزش پایدار دانست و گفت: توجه جدی به کیفیت آموزش های مهارتی نقش بسزایی در خودکفایی و اشتغال پایدار مددجویان دارد.
وی اعطای تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان زیرپوشش را یادآور شد و افزود: مددجویان دارای مدرک فنی و حرفه ای در اولویت دریافت تسهیلات خواشتغالی هستند.
معظمی گودرزی افزود: 637 نفر در هشت ماه نخست سال جاری از آموزش های کوتاه مدت، بلند مدت و حرفه آموزی با هزینه ای افزون بر 115 میلیون ریال بهره مند شدند.
وی بیان کرد: در حال حاضر، دو هزار و 174 حامی از ایتام زیر 18 سال شهرستان بروجرد حمایت می کنند.
به گفته وی یکهزار و 96 نفر از ایتام شهرستان بروجرد مورد حمایت حامیان قرار گرفته اند که در بیشتر موارد یک یتیم تحت حمایت دو حامی قرار دارد.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد حمایت این نهاد از 780 دانشجو در این شهرستان را یادآور شد و افزود: 493 نفر از این افراد، دانشجوی دختر و 287 نفر دانشجوی پسر می باشند.
وی گفت: 254 نفر از این تعداد در دانشگاه های روزانه و شبانه دولتی، 243 نفر در دانشگاه آزاد، 144 نفر در دانشگاه پیام نور، 94 نفر در دانشگاه علمی و کاربردی، پنج نفر درحوزه های علمیه و 40 نفر در دانشگاه غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند.
معظمی گودرزی با اشاره به تحصیل 98 نفر از دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد در سایر استان ها افزود: 107 دانشجوی تحت حمایت در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل می باشند.
634/7279


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن