تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمین دوره آموزشی ومهارتی امدادونجات هلال احمر غرب کشور در کرمانشاه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چهارمین دوره آموزشی ومهارتی امدادونجات هلال احمر غرب کشور در کرمانشاه آغاز شد کرمانشاه - ایرنا - چهارمین دوره آموزشی و مهارتی مسوولین امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان های غربی کشور روز چهارشنبه به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره آموزشی که به مدت سه روز و تا روز جمعه 14 آذر ماه ادامه خواهد یافت، یکصد نفر از مسوولین امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان های لرستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی حضور دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی اظهار داشت: از جمله برنامه هایی که در اولویت کار سازمان امداد و نجات قرار دارد ارائه آموزش های مهارتی و توان افزایی مسوولین امداد و نجات شعب جمعیت هلال احمر است.
عادل شفیعی تاکید کرد: مسوولین امداد و نجات شعب و پایگاه های جمعیت هلال احمر باید از نظر توان علمی و عملی نسبت به دیگر امدادگران و نجاتگران از سطح بسیار بالایی برخوردار باشند.
وی با بیان اینکه عوامل امداد و نجات باید در صحنه حوادث حضور پررنگ و فعالی داشته باشند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی برای این افراد می تواند در بهبود عملکرد آنان بسیار تاثیرگذار باشد.
شفیعی افزود: تسلط مسوولین امداد و نجات شعب و پایگاه های امدادی به موضوعات مهم مهارت های آموزش امدادی می تواند به مربیان آموزشی در ارائه هرچه بهتر برنامه های آموزشی به امدادگران و نجاتگران کمک کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، با بیان اینکه آگاهی مسوولین امداد و نجات در خصوص امکانات و تجهیزات امدادی امری مهم به شمار می رود، یادآور شد: بالا بودن سطح آگاهی مسوولین در موارد مذکور باعث دلگرمی امدادگران، نجاتگران و تیم های عملیاتی زیرمجموعه در امر مهارت اندوزی آموزش های امدادی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
7458/567


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن