تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819124778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعه اول باند كندروگردنه ده‌عليرضا به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۴۵ب.ظ)
قطعه اول باند كندروگردنه ده‌عليرضا به بهره‌برداري رسيد رئيس راه و شهرسازي زرند، گفت: قطعه اول باند كندروگردنه ده‌عليرضا واقع در كيلومتر 18 محور زرند - راور به بهره‌برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس نورالديني با اعلام اين خبر اظهار داشت: طول اين كندرو سه كيلومتر است كه در فاز نخست 900 متر آن زيرسازي و آسفالت شد و به بهره‌برداري رسيد.
وي خاطرنشان كرد: تا كنون 2 ميليارد تومان بابت خاک برداي كل گردنه‌ و احداث قطعه اول باند كندرو در گردنه ده‌عليرضا هزينه شده است.
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان زرند با تاكيد بر اين كه عمليات اجراي باقيمانده باند كندرو بعد از تامين اعتبار انجام خواهد شد، گفت: گردنه ده‌عليرضا نقطه‌اي حادثه خيز و داراي شيب‌هاي تند و قوس‌هاي متوالي است كه تاكنون حوادث ناگواري زيادي در اين گردنه اتفاق افتاده است.
نورالديني اظهار اميدواري كرد: با بهره‌برداري از اين قطعه، شاهد كاهش حوادث و رواني ترافيک اين محور باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن