تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوامل عدم ثبت نام برخی از دانش آموزان در مدارس تیکمه داش بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در پی ابلاغ دستورالعمل انسداد مبادی بیسوادی ; عوامل عدم ثبت نام برخی از دانش آموزان در مدارس تیکمه داش بررسی شد خبرگزاری پانا: با ابلاغ دستورالعمل انسداد مبادی بیسوادی، عوامل عدم ثبت نام برخی از دانش آموزان در مدارس منطقه تیکمه داش بررسی شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر ساعت 09:33



  به گزارش خبرگزاری پانا، به دنبال اعلام عزم ملی برای ریشه کنی بیسوادی در استان و ابلاغ دستورالعمل انسداد مبادی بیسوادی ؛ رئیس و دبیر شورای آموزش وپرورش منطقه تیکمه داش راساً به سراغ اولیاء دانش آموزان بازمانده از تحصیل رفتند و در جلسه ایی مشترک عوامل عدم ثبت نام فرزندان آنها را بررسی کردند. در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه تیکمه داش عوامل عدم ثبت نام برخی از دانش آموزان در مدارس بررسی شد و مقرر گردید، جلسه ای با شرکت  انبارته بخشدار تیکمه داش و فرهنگ رئیس آموزش وپرورش و اولیای دانش آموزان بازمانده از تحصیل در محل مدرسه ناطق سیر ومدرسه عزت روستای آلمالو برگزار گردد.  همچنین در خصوص اهمیت کسب علم ودانش مطالبی بیان شد و مدیر آموزش و پرورش خواستار ثبت نام دانش آموزان بازمانده از تحصیل شد. در ادامه  جلسه اولیاء  مشکلات خودرا در خصوص ثبت نام نکردن فرزندانشان  بیان کردند و مسئولین راهکار و مساعدت هائی  جهت حل مشکل اولیا ارائه دادند.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن