تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان زنجانی همچنان در انتظار تغذیه با شیر رایگان درمدارس هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان زنجانی همچنان در انتظار تغذیه با شیر رایگان درمدارس هستند زنجان - ایرنا - پس از توزیع نمادین شیر رایگان میان دانش آموزان مدرسه هاجر زنجان، دانش آموزان این استان همچنان در انتظار رسیدن بسته های شیر به مدارس هستند.


به گزارش ایرنا، با وجود گذشت بیش از دو ماه از آغاز سال تحصیلی جدید، تاکنون فقط یک نوبت شیر به صورت نمادین در میان دانش آموزان یک مدرسه در زنجان توزیع شده، این درحالی است که مسوولان آموزش و پرورش استان زنجان به عنوان متولیان اصلی توزیع شیر مدارس 10 آبان با برگزاری مراسم نمادین توزیع در آموزشگاه هاجر، در حرکتی نمایشی مسوولیت توزیع مستمر شیر میان دانش آموزان را از خود سلب کردند.
طی سال های گذشته برنامه توزیع شیر میان دانش آموزان به صورت رایگان در 70 نوبت با اهدافی اعم ازکاهش سو تغذیه، افزایش سلامت، توان فیزیکی و فکری دانش آموزان، داشتن جامعه ای سالم، کاهش هزینه های درمان و اصلاح الگوی مصرف در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفت.
اما این مهم طی سالهای اجرای آن، با افت و خیزها و کاستی هایی مواجه شد که منجر به عدم اجرای کامل برنامه و در نهایت محروم شدن دانش آموزان از مزایای تغذیه با شیر شد.
به نظر می رسد امسال مسوولان به همان مراسم نمادین توزیع شیر بسنده کرده اند و امروز، از آن مراسم به عنوان حرکتی برای نمایش توانمندی شیر پگاه زنجان نام می برند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در مراسم نمادین برگزار شده در این خصوص شیر پگاه زنجان توانمندی های خود را به نمایش گذاشت، گفت: باید فرایند مناقصه توزیع شیر طی و با مشخص شدن برنده آن، شیر رایگان به صورت فراگیر در مدارس توزیع شود.
ابوالقاسم احمدی افزود: این هفته برنده مناقصه مشخص و توزیع شیر نیز در میان دانش آموزان آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: توزیع شیر از هر زمان که آغاز شود، نوبت های تعهد شده توزیع شیر قبل از پایان سال تحصیلی جاری انجام خواهد شد.
احمدی خاطرنشان کرد: توزیع نمادین شیر تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از این محصول در سطح خانواده هاست.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نیاز واقعی به مصرف این فرآورده باید از طریق اولیا تامین شود.
7325/596


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن