تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ملایر: معادن همدان خام فروشی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ملایر: معادن همدان خام فروشی می شود همدان - ایرنا - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن این استان خام فروشی می شود که این معادن نیازمند فرآوری هستند اما استان از این موضوع بی نصیب مانده است.


به گزارش ایرنا "علی نعمت چهاردولی" عصر سه شنبه در نشست شورای اداری استان همدان افزود: استان همدان بهترین معادن از جمله سیلیس را دارد که با این ظرفیت این معادن هنوز خام فروشی می شود.
وی اضافه کرد: استان همدان جزء استانهای توسعه نیافته است اما ظرفیت های بالایی به لحاظ نیروی انسانی و جوانان آماده به کار دارد.
وی اظهار کرد: سال ها قبل خیلی از استان های کشوره به فکر ایجاد کارخانه، صنعت و توسعه بودند و ارز جمع آوری می کردند اما استان همدان برای دفاع از این سرزمین به جبهه ها رفتند و از این صنعت بی نصیب ماندند.
چهاردولی گفت: بانک ها باوجود تلاش های که دارند باید برای رفع مشکلات و مسایل کارخانجات همراهی بیشتری کنند چراکه سیاست انقباضی و نرخ سود بانک ها مشکل ساز شده است.
وی خشکسالی را یکی از مشکلات جدی استان همدان برشمرد و گفت: آبیاری تحت فشار یکی از راهکارهای مهم برای جلوگیری از بحران آب است که این طرح باید برای باغات نیز انجام شود .
چهاردولی گفت: آمار تلفات جاده ای در استان همدان در یک سال گذشته وضعیت بدتری داشته و باید توجه خاصی به جاده های استان شود.
وی صنایع تبدیلی استان را بسیار ضعیف عنوان کرد و گفت: همدان با داشتن محصولات انگور، سیب زمینی و گردو نیازمند تسهیلات ویژه برای ایجاد صنایع تبدیلی است.
وی بر بهسازی روستاها و اقتصاد روستاییان تاکید کرد و گفت: توجه به روستاها مانع مهاجرت آنان به شهرها می شود.
وی گفت: مسکن مهر صنعتی است که ساکت مانده و این صنعت تاثیر زیادی در اقتصاد دارد و باید زیر ساخت ها و خط اعتباری آن اجرایی شود.
7523/2624


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن