تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803746458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار میلیارد ریال تجهیزات کمک ناوبری و نظارتی از اروپا خریداری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور : دو هزار میلیارد ریال تجهیزات کمک ناوبری و نظارتی از اروپا خریداری می شود مشهد - ایرنا - سرپرست شرکت فرودگاه های کشور گفت: به منظور ارتقای ایمنی فرودگاه های کشور امسال دو هزار میلیارد ریال تجهیزات کمک ناوبری و نظارتی از اروپا خریداری می شود.


محمد علی ایلخانی روز سه شنبه در حاشیه همایش عاملین ذیحساب شرکت فرودگاه های کشور در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات و ایمنی در فرودگاه های کشور با استفاده از سیستم های نوین فرودگاهی است.
وی گفت: در این راستا سال آینده بهسازی فرودگاه های کشور را با استفاده از شرکت های مشاور خارجی انجام می دهیم.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت موجود فرودگاه های کشور خیلی بد نیست، اظهار کرد: در عین حال به نظر می رسد باید نگاه جدید به پایانه سازی در فرودگاه های کشور حاکم شود و بدین منظور از شرکت های مشاور خارجی استفاده می کنیم تا پایانه ها را مطابق استانداردهای روز برای ما طراحی نموده و اعمال نظارت کنند.
وی با اشاره به وضعیت اعتبارات عمرانی شرکت فرودگاه ها گفت: امسال دو هزار و 200 میلیارد ریال بودجه عمرانی برای فرودگاه های کشور در اختیار داریم و برای سال آینده هم پیش بینی می شود این رقم به شش هزار میلیارد ریال برسد.
ایلخانی اظهار کرد: هم اکنون بودجه لازم برای اتمام پروژه های نیمه تمام در فرودگاه های کشور در اختیار می باشد و این پروژه ها در حال اجرا هستند.
وی اجرای مرحله دوم فرودگاه امام خمینی (ره) با هدف ایجاد ظرفیت 20 میلیون مسافر در آن را از جمله مهمترین طرح های در حال انجام این شرکت ذکر کرد و افزود: طرح های فرودگاه مهرآباد نیز از جمله این طرح ها است که امید است با اجرای آنها ظرفیت جابه جایی 20 میلیون مسافر در آن ایجاد شود.
وی طرح های فرودگاههای شهید هاشمی نژاد مشهد و شهید دستغیب شیراز را نیز از طرح های دارای اولویت این مجموعه دانست و گفت: با سرمایه گذاری شرکت فرودگاه های کشور کارهای موثری را در بخش عوامل پروازی و نیز در حوزه پایانه های مسافربری این فرودگاه ها در دست انجام داریم.
مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور با بیان اینکه در حوزه طرح های توسعه ای فرودگاه مشهد به زودی فراخون جذب سرمایه گذاری برای پایانه خارجی به مساحت 40 هزار متر مربع انجام می شود، اظهار کرد: امسال 300 میلیارد ریال بودجه عمرانی برای این فرودگاه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: پنچ دستگاه پل ارتباطی و ایربریج برای این پایانه خریداری شده که اوایل سال آینده این سیستم ها در فرودگاه مشهد نصب می شود.
به گفته وی ارتقای خدمات در فرودگاهها با استفاده از روش های نوین در دستور کار شرکت فرودگاه های کشور است.
وی همچنین در همایش سه روزه عاملین ذیحساب شرکت فرودگاه های کشور در مشهد با بیان اینکه عاملین ذیحساب در سالم سازی مجموعه شرکت فرودگاه های کشور نقشی برجسته دارند، گفت: یک ذیحساب موفق می تواند با تعهد و درایت خود کار را به مجرای صحیح هدایت کرده و از هدر رفت سرمایه ها و اسراف و تبذیرها جلوگیری کند.
ایلخانی با اشاره به افزایش 70 درصدی بودجه شرکت فرودگاه ها در سال جاری و سال آینده افزود: این دو سال، بسیار تعیین کننده است و باید با پیش بینی های مدبرانه که ناشی از میزان اشراف عاملین ذیحساب به مسائل مالی است، اولویت در هزینه ها در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: فرودگاه ها همواره در معرض ارزیابی هستند و باید در خدمات دهی دقت کنیم زیرا 53 درصد صنعت توریسم بین المللی مربوط به فرودگاههاست و 47 درصد در بخش حمل و نقل ریلی و جاده ای و دریایی می باشد.
وی با انتقاد از عدم وصول مطالبات افزود: باید به موازات اینکه شرایط شرکت های هواپیمایی را در نظر می گیریم، مطالبات خود را از آنان بموقع دریافت نماییم زیرا امروز دارای فرودگاه هایی هستیم که توجیه اقتصادی چندانی ندارند و نگهداری آنها پرهزینه است.
وی گفت: باید با وصول مطالبات در اندیشه جبران خسارات و تامین هزینه های خود باشیم.
برگزاری کارگاه آموزشی "طرح تملک دارایی های سرمایه ای" برای مدعوین و ذیحسابان شرکت فرودگاه های کشور نیز از جمله برنامه های این همایش سه روزه است.
2713 / 664


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن