تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819290559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرواز به نجف از مهرآباد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با هدف تکریم زایران اربعین حسینی پرواز به نجف از مهرآباد تهران- ایرنا - چهار پرواز مستقیم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه مهرآباد تهران به منظور افزایش بی سابقه حجم مسافران به مقصد عراق و در جهت تکریم مسافران اربعین حسینی صورت می گیرد.


به گزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی معراج با اعلام این خبر افزود با توجه به رسالت صنعت هوایی و در راستای خدمت رسانی به زایران کربلا در ایام اربعین و در جهت حفظ تعادل قیمت و ترافیک های پروازی خطوط تهران - نجف بخشی از پروازهای این شرکت پس از مدت ها از فرودگاه مهرآباد تهران انجام خواهد شد.
در همین ارتباط شرکت مزبور در آخرین اقدام خود در این خصوص با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه بین المللی مهرآباد ،اداره گذرنامه، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به برقراری چهار پرواز فوق العاده به صورت مستقیم در خطوط پروازی تهران – نجف کرده است.
"علی رستمی" مدیرکل فرودگاه مهرآباد هم در این خصوص گفت با توجه به افزایش بی سابقه سفر به عراق برای حضور در مراسم اربعین و طی هماهنگی های به عمل آمده بر آن شدیم تا در جهت تکریم زایران اربعین چهار پرواز مستقیم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه مهرآباد تهران صورت گیرد.
وی گفت: این چهار پرواز مستقیم از سوی شرکت هواپیمایی معراج طی 4 روز صورت می پذیرد که اولین پرواز روز قبل از سوی این ایرلاین صورت گرفت و پرواز های بعدی امروز و روزهای بعد از همین فرودگاه خواهد بود.
پیش از این مرتضی دهقان مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خاطر نشان کرده بود که به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل بازار در ایام اربعین حسینی تاکنون مجوز 257 پرواز به صورت فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد صادر شده است.
میلیون ها نفر این روزها برای حضور در مراسم حماسی اربعین حسینی در تلاش هستند تا خود را به عراق برسانند.
بر اساس اعلام منابع عراقی امسال استقبال از مراسم اربعین به صورت بی سابقه بوده است.
اجتمام**1436


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن