تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798940561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: یکصدایی در نظام مدیریتی و برنامه ریزی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قزوین: یکصدایی در نظام مدیریتی و برنامه ریزی ضروری است قزوین-ایرنا- استاندار قزوین با بیان اینکه دوگانگی در تصمیم گیریها و برنامه ریزی ها به نتایج مثبت و سازنده ای ختم نمی شود، گفت: بنابراین یکصدایی و انسجام در نظام مدیریتی و برنامه ریزی ضروری می باشد.


"مرتضی روزبه" روز سه شنبه در نشست اتاق فکر محیط زیست استان قزوین با تاکید بر اینکه باید بدنبال ایجاد هماهنگی در نظام برنامه ریزی خود باشیم و از دوگانگی پرهیز کنیم، اظهار کرد: نباید در حوزه اجرا و نظریه پردازی به دو گونه متفاوت پیش برویم و در زمانی که کار اجرایی می کنیم یک گونه و در زمانی که خارج از آن و به عنوان کارشناس قرار می گیریم،یک گونه دیگر صحبت و عمل کنیم.
وی با تاکید براینکه نباید تنها به بیان و طرح مشکلات بسنده کرده و برای حل آنها راهکار مناسب نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: پیشنهادات و راهکارهایی که برای حل موضوعات و مشکلات درحوزه های مختلف از جمله محیط زیست ارایه می شود، باید با واقعیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه مطابقت داشته باشد و برای عملی ساختن آنها سازوکار داشته باشیم.
این مسوول، حل مشکلات زیست محیطی را یکی از اولویت های اساسی مدیریت ارشد استان قزوین برشمرد و گفت: در همین راستا نهایت تلاش خود را برای حل مشکل زباله و موضوع پسماند به کار گرفته ایم.
استاندار قزوین با انتقاد از طولانی شدن فرایند حل مشکل آلودگی کارخانه سیمان آبیک، اظهار داشت: 20 سال پیش نیز از مشکلات این کارخانه صحبت می کردیم، در حالی که هنوز هم این مشکل برطرف نشده است بنابراین ضروری است که گیر و مانع کار را پیدا کنیم.
وی به هشدارهای کارشناسان محیط زیست در این نشست که نسبت به کمبود آب و وضعیت نگران کننده این موضوع در آینده داده شد، اشاره کرد و با بیان اینکه با این وجود، برای ساخت مجتمع های فولادی در استان تحت فشار قرار داریم، اظهار کرد: این درحالیست که استان ما محل مناسبی برای استقرار این صنعت که آب زیادی را به خود اختصاص می دهد نیست و بسیاری از کارشناسان از جمله در حوزه محیط زیست نیز این موضوع را قبلا به ما گوشزد کرده اند.
این مسوول ادامه داد: باید به جای استفاده از نظام چانه زنی و قاعده فشار برای پیشبرد طرح ها و نظرات خود به برنامه های بالادستی همچون آمایش سرزمین توجه کنیم.
در این نشست، طرح امکان استفاده دوباره از پسماندهای صنعتی برای تولید مصالح ساختمانی سبز و طرح 50 گرمی (فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله و پسماند به میزان 50 گرم در هر روز برای هر فرد) نیز توسط مجریان تشریح شد.
7392/ 614


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن