تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821039662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام روز دانشجو را باید به گوش جهانیان برسانیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم سنقر در مجلس: پیام روز دانشجو را باید به گوش جهانیان برسانیم تهران-ایرنا- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز دانشجو در فرهنگ سیاسی ملت ایران روز مبارزه با استکبار ستیزی و بی عدالتی است بنابراین بر ما لازم است که این پیام روز دانشجو را با قدرت طنین انداز کرد و به گوش جهانیان برسانیم.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد ابراهیم محبی» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: روز دانشجو مجموعه ای از معانی به هم پیوسته مانند استقلال خواهی، ظلم ستیزی، وطن دوستی، استکبار ستیزی و مبارزه با بی عدالتی را تداعی می کند.
وی ادامه داد: نقطه کانونی این معانی به استکبار ستیزی و مصداق بارز آن ستیز و مبارزه بی امان با شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل است.
نماینده مردم سنقر در مجلس یادآور شد: مبادا نحله های وابسته خود فروخته، واپس گرا و فروخفته با شعارهای انحرافی این جریان زلال و همیشه جاوید را تیره و تاریک کند.
مجبی با تاکید بر این که بر همه دانشجویان لازم است که بر تداوم این خط مستقیم با فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل اصرار ورزند، گفت: ما آموخته ایم و بر این باوریم که انقلاب اسلامی ایران یک تحول اساسی اجتماعی و فرهنگی است که به ضمانت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و مجاهدت قاطبه ملت و جانفشانی همه ایثارگران به وقوع پیوست.
وی افزود: این انقلاب در طول حیات پربرکت طی 35 سال، علاوه بر ایران اسلامی همه آفاق و کشورهای مسلمان و مظلوم منطقه و جهان تحت تاثیر قرار داده و به عقب برنمی گردد.
وی ادامه داد: ما آموخته ایم که زمانه، زمانه آفند انقلاب است و نه پدافند آن، ما آموخته ایم که در انقلاب اسلامی تولد یافته ایم و حال باید به نسل های بعدی انقلاب را آموزش دهیم چرا که این مهم است که ما نسلی برای آینده انقلاب بسازیم که در آن انسان های فهیم، کارآمد و اطاعت پذیر حضور داشته باشد و چنین نسلی باید در مراکز آموزشی و پرورشی ساخته شود.
نماینده مردم سنقر در مجلس به گرانی 30 درصدی قیمت نان نیز اشاره کرد و گفت: این روزها با گرانی 30 درصدی قیمت نان شوک جدیدی به مردم وارد شد و مشکلات عدیده ای برای جامعه حقوق بگیر ایجاد شد.
محبی ادامه داد: اما از سوی دیگر در دانشگاه ها اتفاقاتی افتاد در شرایطی که چند روز گذشته متعلق به قشر جوان و عزیز دانشجو بوده است.
وی با بیان این که متاسفانه سخنان هیجانی و نگران کننده بسیاری از سخنرانان بر دامنه بی حرمتی به قشر مظلوم دانشگاه افزود، خاطرنشان کرد: آقای روحانی از شما به عنوان رییس جمهوری صبور و فهیم انتظار می رود تا آرامش را به جامعه دانشجویان و دانشگاهیان هدیه کنید و بیان سخنان دور از انتظار و منتصب نمودن منتقدان به تازه به دوران رسیده بودن و القابی این چنینی از شما بعید است.
محبی گفت: وزیر فعلی علوم آنگونه که رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمز می داند و این وزیر عزیز نیز بر آن تاکید کرده باید همین راهی را که نمایندگان مجلس بر اساس آن به او رای اعتماد دادند طی کند.
نماینده مردم سنقر در مجلس خطاب به رییس جمهوری اظهارداشت: از شما به عنوان فردی که جایگاه ریاست شورای عالی امنیت ملی را برعهده دارد انتظار است در خصوص ارج نهادن به فرهنگ جهاد و شهادت و پیشکسوتان، ایثارگران و تامین کنندگان واقعی امنیت ملی و امید و آسایش پیش قدم بوده و تلاش نماید تا جایگاه این عزیزان مخدوش نشود.
وی در تذکری به وزیر کشور افزود: شما در 30 اردیبهشت سال جاری به مجمع نمایندگان استان کرمانشاه وعده دادید تا اگر کسانی که در راس این استان خلاف جریان واقعی انقلاب حرکت می کنند و شرایط سلبی را دارند با آن ها برخورد شود اما با وجود اینکه بسیاری از این افراد شرایط سلبی را داشته اند تاکنون اقدامی از سوی شما در خصوص برخورد با آن ها صورت نگرفته است.
سیام**1058**1336


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن