تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804654608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت طلا و جواهرات خانم‌ها به شیوه قدیمی/ تبهکاران اعضای یک خانواده بودند + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرقت طلا و جواهرات خانم‌ها به "شیوه قدیمی"/ تبهکاران اعضای یک خانواده بودند + عکس
تبهکارانی که با شیوه قدیمی "کمک به نیازمندان" اقدام به سرقت طلا و جواهرات خانم‌ها می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی وقوع سرقت های مشابه از زنان عمدتا دارای سنین بالا در محدوده شهرری و کهریزک ، موضوع جهت رسیدگی و به دستور شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در دستور کار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  
سرقت طلا و جواهرات به شیوه قدیمی "کمک به نیازمندان"  
 
بررسی اظهارات مالباختگان که همگی از میان زنان هستند نشان داد که سارقین با مراجعه به زنان مسن - در زمان مراجعه این افراد به مساجد و حسینیه ها جهت اقامه نماز بویژه در زمان اقامه نماز ظهر - با طرح ادعای کمک به افراد مستمند و فقیر و انجام مانورهای متقلبانه اعتماد این افراد را جلب و کیسه پلاستیکی مشکی حاوی چند تکه لباس عمدتا کهنه داخل آنرا به مالباختگان تحویل ، پس از جلب اعتماد و به بهانه یادداشت شماره عیار طلاها اقدام به گرفتن طلا و جواهرات زنان (مالباختگان) نموده و در حالیکه انتهای کیسه ها سوراخ بوده طلاها را بهمراه لباس ها و یک بسته پول در داخل کیسه گذاشته و پس از سرقت طلاجات از قسمت سوراخ زیرین کیسه ، به سرعت از محل متواری می شوند .  
 
ارتکاب سرقت ها توسط یک گروه از سارقین :  
 
با بررسی اظهارات مالباختگان ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که تمامی سرقت ها توسط گروه مشخصی از سارقین انجام می شود ؛ اظهارات مالباختگان نشان داد که سارقین در قالب یک گروه دو نفره ( در برخی از سرقت ها دو نفر مرد و در برخی از سرقت ها یک مرد و یک زن ) و با استفاده از انواع خودروها سواری ال 90 ، پژو 405 و پراید ، اقدام به سرقت طلا و جواهرات زنان مسن کرده اند .  
 
با توجه به شیوه و شگرد سرقت و احتمال ارتکاب سرقت ها توسط گروه مشخصی از سارقین ( سارقین طایفه فیوج ) ، کارآگاهان با انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه موفق به شناسایی فریبرز (پدر) و علی (پسر) به عنوان دو عضو گروه سارقین شدند ؛ در ادامه و با توجه به حضور یک سارق زن در سرقت ها و احتمال مشارکت دیگر اعضای خانواده متهمین در سرقت ها ، تصویر همسر فریبرز نیز توسط تعدادی از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفت .  
 
دستگیری هر سه متهم :  
 
با شناسایی هر سه عضو یک خانواده به عنوان اعضای گروه سارقین ، دستگیری آنها در دستور کار پایگاه نهم و کلانتری های محدوده شهرری و کهریزک قرار گرفت ؛ بلافاصله مشخصات متهمین و خودروهای مورد استفاده از سوی آنها در اختیار عوامل کلانتری ها و همچنین تیم های نامحسوس پایگاه نهم قرار گرفت تا نهایتا مأمورین کلانتری 168 سیزده آبان موفق به دستگیری هر سه متهم در خیابان 13 آبان شدند .  
 
سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با دستگیری متهمین و دعوت از شکات و انجام مواجه حضوری میان شکات و متهمین ، هر سه متهم از سوی دهها مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند ".  
 
سرهنگ حسین زارع ، با اشاره به کشف دو دستگاه خودرو ال 90 سفید و یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای از متهمین عنوان داشت : "با توجه به تعدد سرقت های مشابه انجام شده در مناطق کهریزک ، شهرری ، حسن آباد ، نازی آباد و دیگر مناطق جنوب شهر تهران و احتمال ارتکاب سرقت های مشابه در سایر مناطق شهر تهران ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و هر سه متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت طلا و جواهرات قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری – خیابان آستانه مراجعه نمایند " .  
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن