تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه بافت سان ملایر با حضور معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارخانه بافت سان ملایر با حضور معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد همدان - ایرنا- کارخانه بافت سان ملایر روز سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد.


به گزارش ایرنا فرماندار ملایر در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارخانه بافت سان ملایر در زمینی به مساحت 83 هزار و 868 متر مربع و زیر بنای 26 هزار متر مربع در کیلومتر چهار جاده همدان - ملایر احداث شده است.
"مصطفی آزاد بخت" اضافه کرد: ماشین آلات مورد نیاز این کارخانه که دارای تکنولوژی روز دنیا بوده و تولید کننده منسوجات نبافته است با استفاده از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی به مبلغ بیش از18 میلیون و 181 هزار یورو از کشور آلمان خریداری شد.
وی اظهار کرد: این کالا از ارزش صادراتی بسیار بالایی برخوردار است که با راه اندازی این کارخانه نیاز کشور به واردات این محصول رفع می شود.
آزاد بخت سرمایه گذاری کل این طرح را یک هزار و 629 میلیارد و 592 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: با اجرای این طرح زمینه اشتغال برای 150 نفر فراهم می شود.
معاون اول رییس جمهوری به همراه وزیر صنعت معدن و تجارت و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در چارچوب سفرهای استانی و بازدید از طرح های در حال اجرا، روز سه شنبه وارد همدان شد.
شرکت در شورای اداری استان همدان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری به این استان است.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر، در جنوب شرقی استان و 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/7523/576


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن