تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه بودجه تبیین کننده سیاست های اقتصادی دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار زنجان: لایحه بودجه تبیین کننده سیاست های اقتصادی دولت است زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: لایحه بودجه تبیین کننده برنامه ریزی و سیاست های اقتصادی دولت است.


"جمشید انصاری" شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان زنجان، صادرات غیر نفتی، حمایت از تولید، شفافیت در امور و حمایت از اقشارآسیب پذیر جامعه را از سرفصل های اقتصادی دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: عملیاتی کردن این برنامه ها بستر مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی جامعه را فراهم می کند.
وی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در بودجه عمومی و سیاست های اقتصادی دولت، پیش بینی هایی مبنی بر رونق اقتصاد ملی و کمک برای عبور از دوره گذر انجام شده است.
استاندار زنجان گفت: کاهش پیچیدگی های اقتصادی و کمک به بهبود فضای کسب و کار از دیگر مولفه های مورد توجه دولت در راستای تدوین لایحه بودجه است.
انصاری مبارزه با فساد را نیازمند عزم ملی و همراهی بخش خصوصی عنوان و تصریح کرد: ماهیت فساد، انگیزه هر نوع رقابتی را از فعالان اقتصادی گرفته و رکود را حاکم می کند.
استاندار زنجان به برنامه دولت برای جبران 50 درصد از هزینه های کشور از طریق درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و گفت: این برنامه ریزی بیانگر هدف دولت برای توانمند کردن بخش خصوصی در راستای تامین 50 درصد از هزینه های اداره کشور است.
انصاری اضافه کرد: عملیاتی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان اعم از تبدیل زنجان به قطب آی تی کشور، ایجاد مرکزیت آمادی کشور در این استان و همچنین راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی روند تحول و توسعه این استان را تسریع می کند.
وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن مصوبه تبدیل زنجان به مرکز آمادی کشور، این استان به مرکزی برای تهیه و توزیع نیازهای 50 درصد از جمعیت کشور تبدیل می شود.
به گزارش ایرنا در این مراسم 14 صادر کننده نمونه استان زنجان تجلیل شدند.
7318/1352/596


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن