تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 48 یادواره شهدای دانش آموزی در بیجار برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 48 یادواره شهدای دانش آموزی در بیجار برگزار می شود بیجار - سنندج - ایرنا - مسوول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت سپاه بیجار با اشاره به برگزاری یادواره های مختلف شهدای دانش آموزی در بیجار گفت: امسال 48 یادواره شهدای دانش آموزی در این شهرستان برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، حسین رجب پور روز دوشنبه در آیین یادواره شهدای دانش آموزی دبیرستان شهید بهشتی بیجار گفت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با ایثار و از خود گذشتگی، میراث گرانبهایی را برای نسل امروز و آیندگان به وجود آوردند و هر روز نیز به میزان عظمت آن افزوده می شود.
او به برگزاری همزمان حدود 400 برنامه در استان و 48 برنامه در بیجار پرداخت و افزود: وظیفه مدیران امروز تبیین و انتقال معارف جنگ و بصیرت شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس است.
وی از برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در راستای جلوگیری از فراموشی یاد و نام شهدای گرانقدر و آشنایی دانش آموزان با مسایل دوران دفاع مقدس و رشادت های شهدایی که در سن امروز این دانش آموزان هستند یاد کرد.
رجب پور به استقبال خوب دانش آموزان از این نوع برنامه ها اشاره کرد و گفت: در برنامه راهیان نور تمام دانش آموزان به صورت داوطلبانه حضور می یابند و هنگام برگزاری یادواره ها نیز همیشه با اشتیاق حضور دارند.
او گفت: دشمنان نظام اسلامی برای دور نگهداشتن و آلوده کردن فکر و ذهن دانش آموزان از مبانی دینی و معارف انقلاب اسلامی، برنامه های زیادی دارند، لذا وظیفه مسوولین امروز برای ایجاد محیطی مملو از عطر دلنشین و انسان ساز شهدا و انتقال خاطرات، دل نوشته ها و بازگویی وقایع دوران بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب، بسیار سنگین است و یکی از بهترین راهکارها نیز برگزاری همین یادواره ها است.
به نظر رجب پور دشمن از طریق رسانه ها و برنامه های مجازی در صدد است نسل چهارم و نسل های بعدی را از مسایل کشور و اسلام دور نگهدارد، لذا تشویق دانش آموزان به کسب دانش و رشد سریع علمی از اهم وظایف جامعه فرهنگی است که در این مورد آموزش و پرورش به تدوین برنامه های منسجم و مستمر نیاز دارد.
وی حضور دانش آموزان در دوران دفاع مقدس را بسیار تعیین کننده دانست و با اشاره به شهادت بیش از 40هزار معلم و دانش آموز در کشور گفت: از این تعداد 31 نفر آنان از معلمین و دانش اموزان شهید شهرستان بیجار هستند.
مسوول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت سپاه بیجار از عضویت 82 درصدی دانش آموزان در پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: بیشتر این دانش آموزان با شرکت فعال در برنامه های بسیج از عضویت در دوره عادی و نیمه فعال به دوره فعال ارتقا یافته و برابر برنامه های تدوین شده در تمام ایام هفته و در طول سال در پایگاه های مساجد حضور فعالانه ای دارند.
وی در پایان به لزوم افزایش بصیرت دینی، انقلابی و دشمن شناسی بسیجیان تاکید کرد و حضور فعال دانش آموزان در حلقه های صالحین را بسیار قابل تقدیر دانست.
شهرستان بیجار در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیش از 450 شهید و صدها جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد حدود 27 نفر انان، دانش آموز و پنج نفر معلم هستند.
هم اکنون حدود 11هزار دانش آموز در حدود 270 مدرسه در شهرستان بیجار در حال تحصیل هستند.
بیجار در 140 کیلومتری شمال شرقی سنندج واقع شده است.ک/3
7350/533


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن